Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2015

Υπουργός Υποδομών ο Χρήστος Σπίρτζης. Τα μεγάλα θέματα που πρέπει αντιμετωπίσει στα έργα.

Ανέλαβε και πάλι τα καθήκοντα ως αναβαθμισμένος Υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων ο Χρήστος Σπίρτζης. 
Να θυμίσουμε πως ήταν επί επτάμηνο στο τιμόνι του Υπουργείου ως αναπληρωτής Υπουργός καθώς το ΥΠΟΜΕΔΙ ήταν στην ομπρέλα του Υπουργείου Οικονομίας.
Ο κος Σπίρτζης με την ανάληψη των καθηκόντων του δεν έχει ούτε μία μέρα για χάσιμο καθώς τα θέματα που τρέχουν είναι πολλά και επείγονται. Νούμερο 1 πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης που έχει βαλτώσει εδώ και 10 μήνες.

Εξίσου μεγάλος πονοκέφαλος είναι τα έργα στους Εθνικούς Αυτοκινητόδρομους που τα προβλήματα περισσεύουν. Τα έργα φέτος είναι υποχρηματοδοτημένα και ένα από τα θέματα που θα κληθεί να εντιμετωπίστεί είναι οι μεγάλες καθυστερήσεις.

Προβλήματα στο Υπουργείο αντιμετωπίζονται και στη χρηματοδότηση των έργων ΕΣΠΑ που κινδυνεύουν να βρεθούν χωρίς χρηματοδότηση λόγω έλλειψης του τέλους του προγράμματος.

Μεγάλα θέματα υπάρχουν και στον προγραμματισμό των έργων του νέου ΕΣΠΑ 2014-2020 που ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει να δημοπρατούνται αλλά και τα έργα νέας γενιάς με παραχώρηση. Σε αυτές τις 2 κατηγορίες θα βρούμε τα νέα μεγάλα έργα της χώρας: Νέα Γραμμή 4 Μετρό, Πάτρα-Πύργος, Παράκαμψη Χαλκίδας, Νέο Αεροδρόμιο Καστελίου, Υποθαλάσσια Σαλαμίνας κ.α

Πολύ σημαντικά θέματα θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει και στις ΔΕΚΟ του Υπουργείου του. Τα έργα του σιδηρόδρομου πρέπει να τρέξουν άμεσα, η αναδιοργάνωση των μέσων μαζικής μεταφοράς της Αθήνας, τα κτιριακά έργα του Δημοσίου κ.α

Τέλος δεν πρέπει να ξεχνάμε τις μεγάλες αποκρατικοποιήσεις με κορυφαία αυτού του Υπουργείου εκείνη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχει ήδη αποφασιστεί.

Συντάκτης: Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com