To Σωματείο των μηχανοδηγών τα τελευταία χρόνια έχει επανειλημμένα ζητήσει την άμεση προκήρυξη προσλήψεων για την κάλυψη των 200 και πλέον κενών οργανικών θέσεων στον κλάδο έλξης.
Το 2010 καταγγείλαμε την μετάταξη, έμπειρου και εξειδικευμένου προσωπικού, στο όνομα της δήθεν εξυγίανσης των σιδηροδρόμων και έκτοτε αγωνιζόμαστε για τη δικαίωση και την επιστροφή τους.Οφείλουμε να καταγγείλουμε για άλλη μια φορά την απαξίωση του σιδηροδρόμου με την κατάργηση – στην ποιο σκληρή περίοδο της οικονομικής κρίσης - των δρομολογίων 1510/1511 και IC 54/57, δρομολόγια που χρησιμοποιούσαν κυρίως αδύναμοι οικονομικά συμπολίτες καθώς είχαν φθηνό εισιτήριο ενώ εξυπηρετούσαν και περιοχές όπου το τρένο αποτελούσε γι’ αυτούς τη μοναδική επιλογή. Κατάργηση που γίνεται κυρίως λόγω της τεράστιας έλλειψης μηχανοδηγών.
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών εδώ και 6 μήνες δεν έχει δείξει το απαιτούμενο ενδιαφέρον στην κατεύθυνση της επίλυσης των προβλημάτων του σιδηροδρόμου, και την ενίσχυση του με εξειδικευμένο προσωπικό (μηχανοδηγών) με αποτέλεσμα η ασκούμενη πολιτική των τελευταίων χρόνων να συνεχίζεται με τις αναστολές – καταργήσεις δρομολογίων επιβατικών αμαξοστοιχιών αλλά και με την αδυναμία υλοποίησης των εμπορικών συμφωνιών.
Καλούμε τον Υπουργό Μεταφορών ν’ ασχοληθεί ΤΩΡΑ με το σιδηρόδρομο, να προβεί στην άμεση προκήρυξη και πρόσληψη μηχανοδηγών για να καλυφθούν οι 200 πλέον κενές οργανικές θέσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ο σιδηρόδρομος είναι το πλέον οικολογικό και οικονομικό μέσο μεταφοράς, εργαλείο ανάπτυξης για τη δημιουργία χιλιάδων νέων θέσεων εργασίας. Επιτέλους θα πρέπει να σταθούμε σε αυτήν την πλευρά του και να δώσουμε τέλος στην περαιτέρω απαξίωσή του.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥΡΛΗΣ