Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Η.Π.Α: Ο σωσίας του διάσημου ζωγράφου Van Gogh, στο μετρό του Brooklyn!!!

 Ο 33χρονος Robert Reynolds που ζει στο Brooklyn έχει γίνει διάσημος λόγω της απίστευτης ομοιότητας του με τον Ολλανδό ζωγράφοVan Gogh. - Τον σταματάνε στον δρόμο οι περαστικοί για μία φωτογραφία-Ούτε η μητέρα του δεν μπορεί να τους ξεχωρίσει!
 Την προηγούμενη εβδομάδα ένας άγνωστος άνδρας που είδε τον Reynolds στο βαγόνι του μετρό, τον φωτογράφισε με την κάμερα του κινητού του και ανέβασε στα social media την φωτογραφία γράφοντας : «Σήμερα έπεσα επάνω στον Van Gogh!».
 Ο Robert Reynolds, αποκάλυψε ότι ο κόσμος τον σταματάει στον δρόμο για να του πει πόσο μοιάζει με τον Ολλανδό ζωγράφο ή για να βγάλει μία φωτογραφία μαζί του! «Ένας φίλος μου έστειλε ένα μήνυμα που έλεγε: "Φίλε, έχεις γίνει διάσημος!», δήλωσε ο 33χρονος στο PIX11 News. 
  Ούτε η μητέρα του δεν μπορεί να βρει διαφορές ανάμεσα στον γιο της και τον ζωγράφο που έζησε τον 19ο αι. Όπως εκμυστηρεύτηκε ο 33χρονος, όταν η μητέρα του βλέπει τα πορτραίτα του Van Gogh, νομίζει ότι βλέπει τον ίδιο! «Οι γονείς μου είχαν μία διαφωνία σχετικά με το αν μοιάζω ή όχι στον Van Gogh. Η μαμά μου ορκιζόταν ότι βλέποντας τα πορτραίτα του Van Gogh βλέπει ήταν σαν να βλέπει εμένα και κάθε τόσο έλεγε στον πατέρα μου: «Εγώ τον γέννησα, εγώ ξέρω σε ποιον μοιάζει. Και ο πατέρας μου της απάντησε: "Αυτός δεν είναι ο γιος μας αλλά ένας διάσημος ζωγράφος!».
 O Reynolds τελικά δεν ασχολήθηκε με τη ζωγραφική αλλά με την υποκριτική τέχνη. «Σκέφτομαι μήπως κάνω κάποια σειρά στο Youtube ενσαρκώνοντας τον Vincent Van Gogh», δήλωσε ο 33χρονος για τα επόμενα σχέδια του.

Πηγή: protothema.gr