Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Ανακοίνωση της συνδικαλιστικής παράταξης "Δίκτυο Σιδηροδρομικών".

 Το Δίκτυο Σιδηροδρομικών έχει επανειλημμένα αναφερθεί τα τελευταία 5 χρόνια στις καταστροφικές συνέπειες της μνημονιακής πολιτικής στον σιδηρόδρομο. Πίσω από την ψευδεπιγραφή των «κερδοφόρων» χρήσεων και της εξυγίανσης των σιδηροδρομικών εταιρειών, κρύβονται οι χιλιάδες μετατάξεις σιδηροδρομικών που αποψίλωσαν το μέσο από έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό, τα συνεχή ατυχήματα λόγω ελλιπούς συντήρησης ( με ποιο πρόσφατο αυτό στην Ειδομένη που αποδόμησε το δήθεν success story ),η τεράστια μείωση (μέχρι και 60%) αποδοχών μας,η ανάθεση εργολαβιών ακόμα και για την έκδοση εισιτηρίων που άφησαν τους σταθμούς χωρίς έμπειρο και εκπαιδευμένο προσωπικό.Στόχος της πολιτικής αυτής ήταν η απαξίωση και η ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου μέσω του αμαρτωλού ΤΑΙΠΕΔ.
  Τις 4 τελευταίες μέρες , χιλιάδες επιβατών και συμπολιτών μας βιώνουν μέσα στις μέρες του Πάσχα- για ακόμη μια φορά- απίστευτη ταλαιπωρία στον Προαστιακό Αθηνών ,εξαιτίας μιας βλάβης που παρουσιάστηκε σε 30 μέτρα γραμμής ηλεκτροκίνησης. Χρειάζονται 4 μέρες για να λυθεί το τέρας της δαιδαλώδους γραφειοκρατίας μεταξύ των 5 θυγατρικών, 5 Διοικήσεων και δεκάδων Διευθυντών και Διευθύνσεων για το ποιος , που και πότε θα επισκευάσει μια απλή βλάβη! Την ίδια ώρα το προσωπικό αιχμής – όσο έχει απομείνει- παρότι εργάζεται με απίστευτη αυταπάρνηση και επαγγελματισμό, αντιμετωπίζει προπηλακισμούς από εξαγριωμένους επιβάτες μέσα στα τρένα. 
  2 μήνες μετά τις εκλογές της 25ης Γενάρη τίποτα απολύτως δεν έχει αλλάξει και η κατάσταση διαρκώς χειροτερεύει θέτοντας σε κίνδυνο την καθημερινή λειτουργία του μέσου. Οι Διοικήσεις των εταιρειών στον Όμιλο, παρακολουθούν με αμηχανία τα αποτελέσματα των πολιτικών που σχεδίασαν και υπηρέτησαν φανατικά και προβάλουν ως φτηνή δικαιολογία για την κατάσταση την απουσία σαφής πολιτικής εντολής για το μέλλον τους.

Η ανάγκη για ΕΝΙΑΙΟ – ΔΗΜΟΣΙΟ και σύγχρονο σιδηρόδρομο προβάλει ποιο επιτακτική από ποτέ.

  Καλούμε την νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών να δώσει ΑΜΕΣΑ και έμπρακτα τέλος στην απαξίωση του σιδηροδρόμου.