Το γεγονός ότι υπάρχει η δυνατότητα εκ μέρους του ΟΣΕ για καλοκαιρινά δρομολόγια τρένου από Αγ. Κωνσταντίνο ή Άναυρο μέχρι Αγριά, επισήμανε, μιλώντας στο «Ράδιο Ένα 102,5» ο μηχανικός, υπεύθυνος γραμμής και κτιρίων του ΟΣΕ Γιάννης Αντωνιάδης, που αναφέρθηκε και στο θέμα της έκτασης του σταθμού Αγριάς, που έχει αφεθεί στη μοίρα του εκ μέρους του Δήμου.
Αναφερόμενος στο ζήτημα δρομολογίων το καλοκαίρι στη γραμμή Βόλος – Αγριά, ο κ. Αντωνιάδης τόνισε ότι αν υπάρχει βούληση και θέληση της πόλης, θα μπορούσε το τρένο να ξεκινήσει άμεσα και να κάνει το δρομολόγιο Αγ. Κωνσταντίνος (ή Άναυρος) – Αγριά, όπως έγινε και στη διάρκεια της Ολυμπιάδας.
Ο ίδιος εκτίμησε ότι αυτό θα μπορούσε να γίνει, μετά από συμφωνία με τον Δήμο ή με τουριστικούς παράγοντες, ώστε να υπάρχει ζήτηση, ενώ επισήμανε ότι η γραμμή Βόλου – Αγριάς, απαιτεί μια μικρή συντήρηση που μπορεί να την κάνει ο ΟΣΕ.
Για την υποσκαφή της σιδηροδρομικής γραμμής από τις εγκαταστάσεις καυσίμων δίπλα από την ΑΓΕΤ, μέχρι την είσοδο της Αγριάς, ο κ. Αντωνιάδης επισήμανε ότι δημιουργείται από τη θάλασσα και τους νότιους ανέμους. Όπως ανέφερε σε πολλά κομμάτια έγιναν επεμβάσεις, αλλά σε άλλα όχι, διότι πρόκειται για λιθοδομή.
Ο υπεύθυνος γραμμής και κτιρίων του ΟΣΕ Βόλου εκτίμησε ότι για να λυθεί άπαξ το πρόβλημα, πρέπει να γίνει ένα τεράστιο έργο, που θα είναι τοίχος αντιστήριξης μήκους 4 χλμ., που είναι ασύμφορος οικονομικά και εμπλέκονται, εκτός από τον ΟΣΕ η Περιφέρεια Θεσσαλίας και το Οργανισμός Λιμένος.
Η μικρή συντήρηση έχει ήδη ζητηθεί, ανέφερε και ο υπεύθυνος του ΟΣΕ εκτίμησε ότι θα γίνει μέχρι το τέλος Απριλίου.
Διαφωνίες με το Δήμο
Την περίοδο που ο ΟΣΕ είχε πολύ προσωπικό φρόντιζε το χώρο που βρίσκεται ο σταθμός της Αγριάς και ο τότε Δήμος Αγριάς διοργάνωνε στο χώρο κυρίως πολιτιστικές εκδηλώσεις, τόνισε ο υπεύθυνος του ΟΣΕ.
Όπως ανέφερε, στο κτίριο που βρίσκεται σήμερα ο σταθμός υπήρχε ένα ερείπιο και στη δεκαετία του ’90 ο ΟΣΕ διάθεσε εκατομμύρια μέσω Ευρωπαϊκών περιφερειακών προγραμμάτων και αποκαταστάθηκε ο σταθμός της Αγριάς, στην αρχική του μορφή, βάσει σχεδίων του Ντε Κίρικο, που βρέθηκαν στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο από τον μελετητή κ. Γκίζη.
Το κτίριο αυτό, που δέχεται πολλούς επισκέπτες, πρόσθεσε ο κ. Αντωνιάδης, φυλάσσονταν από τον ΟΣΕ και τον Δήμο Αγριάς, αλλά σήμερα ο Δήμος θεωρεί ότι επειδή ο χώρος είναι ιδιωτικός, πρέπει να τον καθαρίζει ο ΟΣΕ.
«Έχουμε διαφωνία με το Δήμο, αφού περνάει απορριμματοφόρο θα μπορούσε να μαζεύει τα σκουπίδια, ο ΟΣΕ που να βρει τέτοιο όχημα να στείλει;» διερωτήθηκε, ενώ ανέφερε ότι η παιδική χαρά που υπάρχει στο χώρο εγκαταλείφθηκε και ο Δήμος ρίχνει ευθύνες στον ΟΣΕ. «Την παιδικά χαρά είχε κάνει ο Δήμος με συμφωνία του ΟΣΕ και με την προϋπόθεση ο Δήμος να τη συντηρεί», επισήμανε ο υπεύθυνος γραμμής και κτιρίων του ΟΣΕ Βόλου, που πρόσθεσε ότι εάν ο Δήμος δεν μπορεί να τη φροντίσει, ας την ξηλώσει.
Τέλος, ο κ. Αντωνιάδης αναφέρθηκε και στο πρόβλημα των βανδαλισμών στο μνημείο, όπου άγνωστοι έβαψαν με κόκκινη λαδομοπογιά λευκά πελεκητά μάρμαρα, έσπασαν τζάμια και λάμπες, που αντικαθιστά ο ΟΣΕ, ενώ οι τουαλέτες αι οι νιπτήρες είναι σπασμένα.
Πρωτοβουλία Συλλόγων
Με πρωτοβουλία 22 Συλλόγων της Αγριάς, στις αρχές Απριλίου θα γίνει συνάντηση όλων των φορέων, για να υποβληθούν προτάσεις και να συμβάλλουν εθελοντικά, ώστε να ευπρεπιστεί ο χώρος.
Ο ΟΣΕ Βόλου, είχε συμφωνήσει με τις παλιότερες και τις προηγούμενες Δημοτικές Αρχές, να παραχωρηθεί ένα τμήμα πρασίνου για να γίνει ένα κλειστό υπόστεγο, που θα στέγαζε το τρενάκι Πηλίου και να μην είναι εκτεθειμένο αν κάνει το δρομολόγιο Άναυρος – Αγριά.
Για να γίνει αυτό, ανέφερε ο κ. Αντωνιάδης, έπρεπε να γίνει μια τροποποίηση χρήσης γης, για να γίνει δόμηση σε κάποιο σημείο και προκειμένου ο χώρος να είναι επισκέψιμος για το τρένο με τα θερινά βαγόνια. Ωστόσο, τόνισε ότι η γραφειοκρατία δεν επέτρεψε να γίνει αυτό μέχρι σήμερα.
Πηγή: magnesianews.gr