Ο διαγωνισμός για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο οποίος προγραμματιζόταν να ολοκληρωθεί το τελευταίο τρίμηνο του έτους, παραμένει σε οριακό σημείο εξαιτίας αρνητικών ενδείξεων και εξελίξεων.
«Γόρδιος δεσμός» αποδεικνύεται η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τη διαδικασία να έχει «παγώσει» εξαιτίας της εντεινόμενης κρίσης στις σχέσεις Δύσης - Ρωσίας, καθώς αποδυναμώνει την υποψηφιότητα των ρωσικών σιδηροδρόμων RΖD, που διεκδικούν ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ROSCO και ΟΛΘ.
Η εμπλοκή στις σχέσεις μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ενωσης και της Ρωσίας, εξαιτίας της κρίσης στην Ουκρανία, οδηγούν σε δεύτερες σκέψεις τη διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ,η οποία εφόσον επιβεβαιωθεί η αποχώρηση της RZD δεν αποκλείεται να κηρύξει ακόμα και άγονο το διαγωνισμό.
Ο διαγωνισμός για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο οποίος προγραμματιζόταν να ολοκληρωθεί το τελευταίο τρίμηνο του έτους, παραμένει σε οριακό σημείο εξαιτίας αρνητικών ενδείξεων και εξελίξεων.
Η διαγωνιστική διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη για πάνω από ένα χρόνο, με υποψήφιους τους ρωσικούς σιδηρόδρομους (RDZ), τους γαλλικούς (SNCF) και τους ρουμανικούς. Οι Ρώσοι διεκδικούν, επίσης, τη ROSCO (την εταιρεία συντήρησης του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ), για την οποία έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από την πλευρά της Alstom και της Siemens.
ΦΑΝΗΣ ΖΩΗΣ -
naftemporiki.gr