Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ: Τα «βουβάλια» συγκρούονται και το υπ. Μεταφορών… κοιτάζει

Τους τελευταίους μήνες, εμφανή είναι τα σημάδια σύγκρουσης μεταξύ ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ. 

Κορυφή του παγόβουνου αποτέλεσε ο σχεδιασμός για την επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο. Είχε προηγηθεί η αντιπαράθεση για την εποπτεία του, μελλοντικού, πανελλαδικού διαγωνισμού συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου, «μάχη» την οποία κέρδισε ο ΟΣΕ.
Δυστυχώς όμως, τα «επεισόδια» μεταξύ μητρικής και θυγατρικής εταιρείας δεν εντοπίζονται μονάχα σε ζητήματα επεκτάσεων ή μελλοντικών σχεδιασμών.
Δυστυχώς, τα «επεισόδια» μεταξύ ΟΣΕ (διευθύνων σύμβουλος Π. Θεοφανόπουλος) και ΕΡΓΟΣΕ (Κ. Σπηλιόπουλος) είναι σχεδόν καθημερινά και μεγάλο ζήτημα υπάρχει στις παραλαβές των έργων.
Σίγουρα, η κάθε πλευρά έχει τα επιχειρήματά της, αλλά και τις… ανασφάλειές της στη διατήρηση της διαμάχης αυτής, αλλά κάτι τέτοιο μονάχα θετικά δεν λειτουργεί για τον σιδηρόδρομο, αλλά και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία (συχνά – πυκνά) αναγκάζεται να προχωρήσει σε επιχειρησιακές αλλαγές στα δρομολόγιά της (τα προβλήματα είναι πολλά), με «θύμα» τον επιβάτη. 
Άραγε, ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και ο υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος θα βάλουν, κάποια στιγμή, τέλος στη διαμάχη ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ; Γενικότερα, έχουν συνειδητοποιήσει ότι ο «σιδηρόδρομος λειτουργεί στα όριά του;».  
Φ. Φωτεινός