"Τις τελευταίες ημέρες όλοι ακούσαμε και διαβάσαμε για την επανακυκλοφορία των διεθνών δρομολογίων . Όλα τα Μ.Μ.Ε. διαφήμισαν τα συγκεκριμένα δρομολόγια θέλοντας να δείξουν την αλλαγή στην εικόνα της χώρας και η τραινοσέ να κομπάζει με τον τρόπο της φυσικά για την μεγάλη επιτυχία της. Διαβάζοντας όμως όλα τα άρθρα διαπίστωσα ότι τα συγκεκριμένα δρομολ. θα γίνονται με ξένα βαγόνια ( Σέρβικα , Σκοπιανά, Βουλγάρικα ) και φυσικά με ξένο προσωπικό. Στην ουσία δηλαδή η τραινοσέ βάζει να δουλεύουν ξένοι και οι Έλληνες να μένουν άνεργοι. Μεγάλη λοιπόν η επιτυχία σε μια χώρα όπου η ανεργία σπάει το ένα αρνητικό ρεκόρ μετά το άλλο ,οι Έλληνες να είναι άνεργοι και να κοιτούν τα τρένα που φεύγουν. Εύλογα λοιπόν γεννάτε το ερώτημα, αφού η αμαξ. προς Βελιγράδι θα έχει κλινάμαξα ή κλινοθέσιο γιατί αυτό να μην είναι Ελληνικό; Μήπως για να μην δουλέψουν εκεί μια χούφτα άνεργοι; Η μήπως δεν έχει βαγόνια; Αν αργότερα κυκλοφορήσει το τρένο για Κων/πολη ή οπουδήποτε αλλού, ποιούς θα βάλετε να δουλέψουν; πάλι ξένους;
Πολύ φοβάμαι ότι σκοπός της εταιρείας και του διευθ. Συμβούλου της είναι σε λίγο καιρό να δούμε στα τρένα Κινέζους μηχανοδηγούς, Πακιστανούς συνοδούς και τεχνίτες από το Μπαγκλαντές. Αν θέλουν να διώξουν — ξεφορτωθούν εργαζόμενους ξέρουν που θα τους βρούν τους έχουν μπροστά στα πόδια τους και δεν προσφέρουν ουσιαστικά τίποτα. Γιατί το θέμα τον διεθνών δρομολογίων απ΄ ότι φάνηκε για μια ακόμη φορά, η Τραινοσέ το αντιμετωπίζει με προχειρότητα και εντελώς επιδερμικά μόνο και μόνο για να βγει από την υποχρέωση (θα μπορούσε να υποθέσει κανείς). Όσο είναι καιρός λοιπόν η τραινοσέ ας επανεξετάσει το θέμα και να ξέρει ότι το κέρδος δεν είναι ο μοναδικός σκοπός μιας εταιρείας κοινωνικής ωφέλειας όταν μάλιστα έχει απέναντί της μια κοινωνία όπως η Ελληνική. Γιατί για τα δρομολόγια αυτά υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν το αντικείμενο καλύτερα από κάθε άλλον και αυτή την στιγμή είναι άνεργοι, ενώ θα μπορούσαν δουλεύοντας σε αυτό το τμήμα να προσφέρουν τα μέγιστα. Ελπίζω έστω και τώρα να γίνουν διορθωτικές κινήσεις και μακάρι σε αυτά τα δρομολόγια να ξαναδούμε Έλληνες εργαζόμενους και να επεκταθούν σε ακόμα περισσότερες χώρες."
Πρώην εργαζόμενος στο τμήμα κλιναμαξών.