Με έγγραφο της προς τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο ΟΣΕ – κ. Παν. Θεοφανόπουλο, τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο ΤΡΑΙΝΟΣΕ – κ. Αθαν. Ζηλιασκόπουλο με κοινοποίηση στον Διευθυντή Κυκλοφορίας – κ. Χρυσάγη, τον Διευθυντή Μηχανοστασίων, κ. Αναγνωστόπουλο και στον Διευθυντή ΔΙΚΑΜ – κ. Ρετσινά, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης του ΟΣΕ επισημαίνει σημαντικά προβλήματα που δημιουργούνται με την κυκλοφορία εμπορικών τρένων μεταξύ Θριάσιου και Ικονίου και αναφέρει:
"Κύριοι,
Ήρθε
σε γνώση μας το έγγραφο της ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΟΣΕ με θέμα: «Κυκλοφορία
εμπορικών αμαξοστοιχιών Θριάσιου – Ικονίου με Δ/Η επί της κεφαλής και επί της
ουράς της αμαξοστοιχίας».
Η επίκληση από εσάς του
άρθρου 65 και παρ. 638 του ΓΚΚ μας βρίσκει κάθετα
αντίθετους. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν μπορεί να προστεθεί στην ουρά η Δ/Η χωρίς προσωπικό για τους εξής λόγους:
1. Η Δ/Η έχει βάρος 120 t οπότε δεν καλύπτεται ούτε από την
ΔΕΤ 103 εγκύκλιο που εκδόθηκε 11-06-2008.
2. Ο χρόνος αποπέδησης της Δ/Η μετά από διάσπαση
αυτής και επί κλίσεως 17ο/οο είναι μικρός, μη ικανός κατά την
άποψή μας, για την εξασφάλιση της Δ/Η με χειροτροχοπέδη ιδιαίτερα όταν όλοι
γνωρίζουμε το μεγάλο μήκος που έχουν οι εμπορικές αμαξοστοιχίες.
Η ασφάλεια της
κυκλοφορίας θα επέτρεπε την
«τοποθέτηση» στην ουρά Δ/Η όταν θα υπήρχε από την
αρμόδια Διεύθυνση ΔΙΜΗΧ/ΥΤΔΥ έγγραφη ενημέρωση για το χρόνο αποπέδησης της Δ/Η.
Μέχρι αυτό να
πραγματοποιηθεί, σας ενημερώνουμε ότι τα μέλη μας (Μηχανοδηγοί) θα αρνούνται να τοποθετούν χωρίς προσωπικό
στην ουρά Δ/Η.
Με την ασφάλεια
κυκλοφορίας, δεν έχουμε καμία πρόθεση τώρα που ο σιδηρόδρομος κάνει μικρά βήματα
ανάπτυξης, να επιχειρούν κάποιοι να τη θέτουν σε αμφισβήτηση, με αποφάσεις που
κινούνται κάτω από τα όρια αυτής.
Είμαστε στη διάθεσή σας
για οποιαδήποτε συνεννόηση.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥΡΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ