8 Μαΐου 2007. Η εμπορική αμαξοστοιχία 45214 που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκης - Σκόπια εκτροχιάζεται λίγο πριν την είσοδο της στον σταθμό του Άσπρου – Πολυκάστρου, με αποτέλεσμα να σημειωθεί πυρκαγιά στα βαγόνια που μετέφερε. Άμεση ήταν η κινητοποίηση των συνεργείων του ΟΣΕ και της πυροσβεστικής υπηρεσίας για την κατάσβεση της φωτιάς. Ταυτόχρονα λήφθηκαν μέτρα ασφάλειας για τους οδηγούς που διέρχονταν από την εθνική οδό και την παρακείμενη επαρχιακή οδό προς αποφυγή κάθε ενδεχόμενου. Από την πρώτη στιγμή κατέφθασαν στο σημείο του συμβάντος ο Διευθυντής Μακεδονίας –Θράκης Ζαχαρίας Λάτσιος και λίγο αργότερα από την Αθήνα έφτασαν ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΔΙΣΥ Κ. Βασίλης Μακαντάσης με τον διευθυντή υποδομής κ. Παναγιώτη Τερεζάκη. Ο κ. Μακαντάσης σε δηλώσεις του είπε: «Το τραίνο ξεκίνησε από την Θεσσαλονίκη είχε 18 βαγόνια και μια ηλεκτράμαξα τα περισσότερα βαγόνια ήταν φορτωμένα με καύσιμα, πετρέλαιο και βενζίνη και υπήρχαν 7 βαγόνια με ελάσματα».
Σώοι οι Μηχανοδηγοί. Από το ατύχημα του εκτροχιασμού ευτυχώς δεν υπήρξε κανένας τραυματισμός. Οι δυο μηχανοδηγοί δεν έπαθαν το παραμικρό και αυτό είναι το ποιο ευχάριστο μέσα στην ατυχία τους.