της απεσταλμένης στα Σκόπια
Άννης Καρολίδου
Το κόστος διακίνησης εμπορευμάτων από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τα Σκόπια και το αντίστροφο, θα μειωθεί από 20% έως και 30%, από τη στιγμή που θα ξεκινήσουν, στο τέλος Μαρτίου, τα τακτικά δρομολόγια cargo τραίνων. Η ΟΛΘ προχωρά σε εκπτώσεις ανάλογα με τον όγκο των διακινούμενων εμπορευματοκιβωτίων και σε μείωση των τιμολογίων ρευματοδότησης των transit εμπορευματοκιβωτίων-ψυγείων, αλλά και της διακίνησης transshipment εμπορευματοκιβωτίων.
Τα παραπάνω τόνισε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ , Στέλιος Αγγελούδης από τα Σκόπια, όπου στο πλαίσιο road show, είχε επαφές με μεγάλους πελάτες του Λιμανιού από την πΓΔΜ και την ευρύτερη περιοχή αλλά και με τον γενικό διευθυντής των Σιδηροδρόμων της πΓΔΜ (ΜΖ) Όλιβερ Τεπερκόφσκι .
Όπως είπε ο κ. Αγγελούδης, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, έχοντας διατηρήσει τα τιμολόγιά του σταθερά την τελευταία τετραετία, παρέχει τις πιο ανταγωνιστικές τιμές στη Ν.Α. Ευρώπη, από τη Τεργέστη μέχρι το Μπουργκάς και από το Δυρράχιο μέχρι τον Πειραιά. Ο ΟΛΘ εξυπηρετεί φορτία σε 24ωρη βάση ενώ παράλληλα , σαν ευρωπαϊκό λιμάνι, διαθέτει πιστοποιήσεις ασφάλειας και όρων περιβαλλοντικής προστασίας.
«Έχουμε επενδύσει την τελευταία τριετία 30 εκατομμύρια ευρώ σε βελτιώσεις ενώ στην επόμενη τριετία θα επενδυθούν επιπλέον 30 εκατομμύρια σε νέους γερανούς και μηχανήματα. Ο ΟΛΘ αποτελεί την καλύτερη επιλογή για την διακίνηση εμπορευμάτων από και προς τα Σκόπια, τόνισε ο πρόεδρος της εταιρείας.
Να σημειωθεί ότι στη διάρκεια της τελευταίας διετίας καταγράφηκε αύξηση περίπου 13,5% στη διακίνηση φορτίων από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς Σκόπια και το αντίστροφο. Σε αριθμούς, το 2012, διακινήθηκαν 2.163.000 tn συμβατικού φορτίου ( χύδην και γενικού) και σε εμπορευματοκιβώτια 23.000 TEU’s.
«Ο σιδηρόδρομος στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης φτάνει μέχρι το τελευταίο κρηπίδωμα, τον τελευταίο γερανό. Ήδη ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο κύριος Ζηλιασκόπουλος, έχει έρθει σε επαφή με τον κ. Τεπερκόφσκι, ο οποίος αντιμετωπίζει θετικά την πρωτοβουλία ΟΛΘ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Μένουν να διευθετηθούν τεχνικά ζητήματα και, σε συνεννόηση με τους ναυτιλιακούς πράκτορες και τις εταιρείες διαμεταφορών, να καταλήξουμε στα τιμολόγια. Στόχος είναι να ξεκινήσουμε στο επόμενο τρίμηνο δύο τακτικά cargo δρομολόγια, την εβδομάδα, στη διαδρομή Θεσσαλονίκη- Σκόπια», ανέφερε ο κ. Αγγελούδης.
Να σημειωθεί ότι την πρωτοβουλία της ΟΛΘ Α.Ε. υποστηρίζουν οι ναυτικοί πράκτορες, που στις συναντήσεις που έγιναν στα Σκόπια είχαν παρουσία με μέλη της Διοίκησης του Συλλόγου τους και τον πρόεδρο κ. Απόστολο Δεμερτζή. Παρών είναι στις συναντήσεις και ο εκπρόσωπος της Cosco στη Θεσσαλονίκη, Γεώργιος Κορνηλάκης.
Η πρωτοβουλία Αγγελούδη και της ΟΛΘ ΑΕ, έδειξε να ενδιαφέρει ιδιαίτερα και έναν μεγάλο πελάτη του Λιμανιού, τη FERSPED, η οποία διακινεί το 40% και πλέον του χύδην φορτίου που βγαίνει από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με κατεύθυνση τα Σκόπια και το αντίστροφο.
Όπως δήλωσε στη Voria.gr ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, στόχος της εταιρείας είναι η προσέλκυση και νέων φορτίων, νέων πελατών, με την προσφορά τακτικών εμπορικών δρομολογίων και προς τη Σόφια, αλλά και η εξυπηρέτηση φορτίων από τη Σερβία όπως και από άλλα σημεία των Βαλκανίων.
voria.gr
voria.gr