Σε αναλυτικό της σε ρεπορτάζ
η εφημερίδα της Λάρισας «Ελευθερία» αναφέρει:
"Τραγική κατάληξη είχε χθες το βράδυ το μακρύ «ταξίδι» άγνωστου λαθρεπιβάτη του ΟΣΕ, αφού το νήμα της ζωής του, κόπηκε ακαριαία κοντά στον σταθμό του Ευαγγελισμού.
Ο άγνωστος, στην προσπάθειά του να ταξιδεύσει, μη έχοντας προφανώς χρήματα για την έκδοση του πολυπόθητου εισιτηρίου, επέλεξε ριψοκίνδυνο τρόπο ώστε να φτάσει στον προορισμό του.
Αγνοώντας τους κινδύνους που έκρυβε το παράτολμο εγχείρημά του, σκαρφάλωσε, πιθανόν από το σταθμό της συμπρωτεύουσας, στην οροφή του ένατου βαγονιού της εμπορικής αμαξοστοιχίας 23503 που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, στη σήραγγα των Τεμπών στο ύψος της Ραψάνης και ενώ η αμαξοστοιχία βρισκόταν σε κίνηση, κεραυνοβολήθηκε από ρεύμα ισχύος 25.000 βολτ που διαπερνά τα - υψηλής τάσης- καλώδια ηλεκτροκίνησης. Ο θάνατός του ήταν ακαριαίος ενώ το καρβουνιασμένο πτώμα κόλλησε στην οροφή του βαγονιού.
Το αποτέλεσμα ήταν η αμαξοστοιχία να καθηλωθεί στις ράγες, μιας και η ηλεκτροδότηση είχε διακοπεί λόγω του βραχυκυκλώματος. Στην προσπάθειά του ο μηχανοδηγός να καταλάβει τι είχε συμβεί, επικοινώνησε με τα κεντρικά του ΟΣΕ προκειμένου να επανέλθει η τάση και να ελευθερωθεί ο συρμός, καθώς το σημείο της σήραγγας ήταν επικίνδυνο. Μόλις το ρεύμα επανήλθε, το τρένο συνέχισε τη διαδρομή του για να φτάσει σε μερικά λεπτά της ώρας στον σταθμό του Ευαγγελισμού. Εκεί ο μηχανοδηγός προκειμένου να κατανοήσει τι πράγματι είχε συμβεί, κατέβηκε για να κάνει τον απαραίτητο έλεγχο. Ήταν η στιγμή που αποκαλύφτηκε το τραγικό περιστατικό: το πτώμα του άγνωστου άνδρα, ήταν «κολλημένο» στην οροφή του βαγονιού. Αμέσως ειδοποιήθηκαν οι αρμόδιες αρχές και στον Ευαγγελισμό κατέφθασαν χωρίς καθυστέρηση τεχνικοί του ΟΣΕ, καθώς και άνδρες της Πυροσβεστικής, της Αστυνομίας, του ΕΚΑΒ και της ΕΜΑΚ, οι όποιοι και αντίκρισαν το αποκρουστικό θέαμα.
Στη συνέχεια οι προσπάθειες των τεχνικών επικεντρώθηκαν στο να προχωρήσουν στην απαραίτητη διακοπή ρεύματος, για να απεγκλωβίσουν το πτώμα από την οροφή του βαγονιού. Πράγμα, πολύ δύσκολο, καθώς -όπως έλεγαν αυτόπτες μάρτυρες- τα 25.000 βολτ «έσβησαν» ακόμα και το φύλο του μοιραίου λαθρεπιβάτη, σε σημείο που να μην μπορεί να αναγνωριστεί με σιγουριά, αν επρόκειτο για άνδρα ή γυναίκα...
Εξαιτίας του τραγικού δυστυχήματος, ταλαιπωρήθηκε για αρκετές ώρες μεγάλος αριθμός επιβατών του ΟΣΕ που είχαν «εγκλωβιστεί» σε άλλες αμαξοστοιχίες που εκτελούσαν το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη και αντίστροφα. Διενεργείται σχετική προανάκριση.