Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Νέες υπηρεσίες και επιβράβευση πελατών

της  Άννης Καρολίδου 
 Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θέλει απλούς επιβάτες, θέλει πιστούς πελάτες και αυτή τη σχέση κτίζει πάνω στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πελατών που μπαίνει σε καθολική εφαρμογή από τα τέλη Σεπτεμβρίου- αρχές Οκτωβρίου, όπως και με την επέκταση της  υπηρεσίας Τραίνο- Ταξί.


«Θέλουμε καλύτερη σχέση με το επιβατικό κοινό, θέλουμε σταθερή πελατεία και είμαστε έτοιμοι, μέσα από το Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πελατών, να εξασφαλίσουμε ιδιαίτερα προνόμια για τους πελάτες μας», τόνισε ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κτίζει καλύτερες υπηρεσίες και προφίλ ώστε όταν ολοκληρωθεί, το 2017, η ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Αθήνα όπως και όλα τα έργα υποδομής, να μπορεί να επωφεληθεί από τις γρήγορες ταχύτητες των τρισήμισι ωρών για το επιβατικό δρομολόγιο με τη μεγαλύτερη κίνηση, στο δίκτυο της χώρας. 
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ήδη τρέξει με επιτυχία την προσφορά του εισιτηρίου των 9 ευρώ για Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με ηλεκτρονική προκράτηση, ενώ το ολοκληρωμένο πρόγραμμα, προβλέπει έξτρα πόντους, δώρα και προσφορές για τους τακτικούς επιβάτες και αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα. 

Άλλωστε το επιβατικό κοινό έχει σε σημαντικό εκπαιδευτεί  στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, αφού έτσι επιτυγχάνει πρόσβαση στην ενημέρωση και καλύτερες τιμές, με αποτέλεσμα το 40% των κρατήσεων να γίνονται μέσω internet. 

Η εταιρεία, δεν πρόκειται να κάνει νέες μειώσεις τιμών, άλλωστε κάθε μήνα κόβονται 10.000 εισιτήρια των 9 ευρώ. Όμως θα προωθήσει μπόνους και καλύτερες υπηρεσίες για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό επιβατών και για πελάτες – μέλη.  

Συμπληρώνοντας το σχέδιο των προωθούμενων καλύτερων υπηρεσιών,  ο σύμβουλος στρατηγικής ανάπτυξης Νίκος Αθανασόπουλος είπε ότι από τον Οκτώβριο επεκτείνεται η υπηρεσία Τραίνο- Ταξί, που μέχρι σήμερα λειτούργησε πιλοτικά, με καλή αποδοχή, στη Θεσσαλονίκη. 

Η Τραίνο- Ταξί, επεκτείνεται από τον άλλο μήνα σε Λάρισα, Βόλο, Κατερίνη, Έδεσα και Ξάνθη, ενώ πλέον θα καλύπτει τους πελάτες πόρτα- πόρτα, δηλαδή προς αλλά και από τον σιδηροδρομικό σταθμό. Με τη συγκεκριμένη υπηρεσία, η μεταφορά με το ταξί, τονίσθηκε, δεν γλυτώνει τους ταξιδιώτες από αναμονή και ταλαιπωρία, αλλά δίνει και τους φθηνότερους ναύλους. 

Μέσα στο Σεπτέμβριο, πιλοτικά θα μπει σε δοκιμή μία νέα υπηρεσία, ένα σύστημα ψυχαγωγίας των επιβατών, που θα μπορούν ασύρματα να παρακολουθούν στις οθόνες των κινητών και των υπολογιστών τους, κινηματογραφικές ταινίες. 

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων σχετικά με τις καθυστερήσεις των δρομολογίων, ο κ. Ζηλιασκόπουλος είπε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χρεώνεται ζητήματα που οφείλονται στον ΟΣΕ και στα προβλήματα συντήρησης του δικτύου, όπως αυτά παρατηρούνται στον ορεινό όγκο του Μπράλου στη διαδρομή Θεσσαλονίκη- Αθήνα. 

Μάλιστα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που καταβάλλει στον ΟΣΕ περί τα 20- 25 εκατ. ευρώ ετησίως για τη χρήση της υποδομής, επιδιώκει την υπογραφή μίας σύμβασης χρήσης δικτύου, κάτι που οπωσδήποτε θα επιδιώξει όποιος επενδυτής τελικά πάρει τον έλεγχο της εταιρείας που έχει το μεταφορικό σιδηροδρομικό έργο.

Τέλος, σε ότι αφορά τα δρομολόγια του προαστιακού από Θεσσαλονίκη προς Λάρισα και προς Έδεσσα, τονίσθηκε ότι αυτά μειώθηκαν λόγω μείωσης της καλοκαιρινής κίνησης , όπως κάθε χρονιά και, από τις 15/9 θα επανέλθει το χειμερινό πρόγραμμα. 


Voria.gr