Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

ΙΔΡΥΣΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ;! Ελληνικά τραίνα για πάντα.


Του Πασχάλη Γκαντιτζικίδη
Ενώ το τοπίο στον χώρο των σιδηροδρόμων παρουσιάζεται ομιχλώδες, οι μισθοί περιορίστηκαν κατά 40% , η ένταξή μας  στο ενιαίο μισθολόγιο  είναι πια γεγονός και η συλλογική σύμβαση είναι επισφαλής, ο χορός γύρω από την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καλά κρατεί.
Κινέζοι, Ρώσοι, Γερμανοί και Γάλλοι διαγκωνίζονται για το ποιος θα επωφεληθεί από το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Με αυτά τα δεδομένα, χωρίς να θέλουμε να κινδυνολογήσουμε και σύμφωνα με το ενημερωτικό σημείωμα του κ. ΡΟΜΠΟΛΗ -επιστημονικού συνεργάτη της ΓΣΕΕ - το εφάπαξ που όλοι αναμένουμε να λάβουμε, μάλλον θα είναι μηδενικό ,αφού οι εισροές θα ισοσκελίζονται με τις εκροές, με συνέπεια να μην μένουν χρήματα για εκταμίευση. Επίσης μεγάλη ανησυχία υπάρχει για τις προθέσεις του νέου ιδιοκτήτη σχετικά με πιθανές απολύσεις, μειώσεις των αποδοχών, απλήρωτων  υπερεργασιών  κλπ
Συνάδελφοι,
 Η  σημασία του σιδηροδρόμου σαν μεταφορικού μέσου και μεταφοράς εμπορευμάτων  είναι μέγιστη σαν στρατηγική και ιστορική αξία. Ο σιδηρόδρομος, όπως τα λιμάνια και τα αεροδρόμια σαν εθνικά κεφάλαια, πρέπει να παραμείνουν Ελληνικά ,με εγγυημένη η εργασία, διατήρηση μισθών και ωραρίων ,συνταξιοδοτικών και ασφαλιστικών συνθηκών. Προς υποβοήθηση των παραπάνω προτείνεται η ίδρυση Σιδηροδρομικής Εταιρείας μετά από υποβολή αίτησης και κατάθεση παραβόλου 3.000 ευρώ που σαν μοχλός πίεσης θα συντελέσει στην παραμονή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε Ελληνικά χέρια.- Πρέπει, λοιπόν, να φύγουμε από την κοντόφθαλμη φιλοσοφία των βολεμένων- δηλ. ποιος θα πάρει το καλύτερο τραίνο- και να δούμε λίγο πιο μακριά ώστε να έχουμε ΕΛΛΗΝΙΚΑ ασφαλή τραίνα για όλους και μεροκάματο ανάλογο της εργασίας μας.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Γκαντιτζικίδης Πασχάλης
Μηχανοδηγός, μέλος Δ.Σ. Π.Ε.Π.Ε.