Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Τι αναφέρει το Μνημόνιο 3 για τον σιδηρόδρομο. Στο επίκεντρο η Rosco


Κάποια έχουν γίνει, κάποια όχι. Τα ακόλουθα είναι όσα ορίζονται στο Μνημόνιο Νο 3 («Μνημόνιο Συνεννόησης στις Συγκεκριμένες Προϋποθέσεις Οικονομικής Πολιτικής») για το σιδηρόδρομο.
-Η κυβέρνηση μετατρέπει τις ROSCO (Μονάδα Συντήρησης) και ΓΑΙAΟΣΕ (Ακίνητη Περιουσία) σε εταιρείες ειδικού σκοπού, μεταφέρει τη μίσθωση των δραστηριοτήτων του τροχαίου υλικού από τον Όμιλο ΟΣΕ στο κράτος, και παρέχει ένα ενημερωμένο Επιχειρηματικό Σχέδιο ΤΡΑΙΝΟΣΕ. (Νοέμβριος 2012)

-Η κυβέρνηση τροποποιεί το νόμο έτσι ώστε το τέλος για την απόκτηση άδειας ή ενός πιστοποιητικού ασφαλείας δεν υπερβαίνει τη μέση ευρωπαϊκή χρέωση. Σε όλους τους φορείς χορηγούνται πιστοποιητικά ασφάλειας βάσει δημοσιευμένων, απλών και διαφανών κανόνων διάρκειας πέντε ετών. (Δεκέμβριος 2012)
-Το τροχαίο υλικό που δεν χρησιμοποιείται/χρειάζεται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταφέρεται σε έναν οργανισμό που θα το μισθώνει βάσει των συνθηκών της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των νικητών των εν λόγω διαγωνισμών. (Δεκέμβριος 2012)
-Η κυβέρνηση ιδρύει ανεξάρτητες αρχές ανάθεσης για την εκτέλεση σιδηροδρομικών επιβατικών δρομολογίων που μπορούν να οργανώσουν ανταγωνιστικές προσφορές (Ιανουάριος 2013). Οι συμβάσεις που συνάπτονται το 2014 ή αργότερα θα πρέπει γενικά να ανατίθενται μέσω διαγωνισμού.
Η Εθνική Αρχή για την Ασφάλεια καθιερώνει την εξέταση των πέντε εξεταστών για μηχανοδηγούς, σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΕ και τη δημοσίευση του μητρώου των εξεταστών στο διαδίκτυο.
Η αρχή για την ασφάλεια δημοσιεύει τις προϋποθέσεις και τις διαδικασίες για την αναγνώριση των οδηγών (Μάρτιος 2013). Η Κυβέρνηση τροποποιεί τη νομοθεσία για την ασφάλεια για να αναγνωρίσει το δικαίωμα κάθε εταιρείας στην πρόσβαση στις εγκαταστάσεις εκπαίδευσης των οδηγών και των εξεταστών. (Απρίλιος 2013)
-Τα εισιτήρια στον Όμιλο ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Ιούνιος 2013) και στον Όμιλο ΟΑΣΑ (Οκτώβριος 2013) αυξάνονται τουλάχιστον κατά 25 τοις εκατό.

metaforespress.gr