Όλο και
περισσότερο, γίνεται εμφανής η έλλειψη προσωπικού στους βασικούς κλάδους αιχμής
του σιδηροδρόμου. Κλάδοι όπως των σταθμαρχών, των κλειδούχων, του προσωπικού
αμαξοστοιχιών, των μηχανοδηγών, των
τεχνικών γραμμών και εργοστασίων, έχουν υποστεί κατακόρυφη μείωση στο προσωπικό
τους, με αποτέλεσμα το μεταφορικό έργο
να πέσει στους ώμους τους καθ΄ολοκληρία.
Δουλεύουν σκληρά προκειμένου να
ανταποκριθούν στο αυξημένο έργο που έχουν επωμιστεί. « Έχουμε γίνει ρομπότ. Δεν ορίζουμε
τις δυνάμεις μας, σερνόμαστε από την κούραση» μας είπε χαρακτηριστικά
προϊστάμενος αμαξοστοιχίας» «Πως είναι
δυνατόν να κάνεις έλεγχο σε 300 -400 επιβάτες όταν είσαι ένα άτομο»
υπογράμμισε με έμφαση ο υπάλληλος
του ΟΣΕ. Σήμερα όλο και περισσότερο γίνεται αντιληπτό πόσο κακό προκάλεσαν στον
ελληνικό σιδηρόδρομο οι αθρόες μετατάξεις έμπειρου και ικανότατου με πλούσια τεχνογνωσία
προσωπικού. Τώρα γίνεται αντιληπτό το μέγεθος του
εγκλήματος που έχει συντελεστεί σε βάρος του σιδηροδρόμου και των σιδηροδρομικών.
Ο κατάλογο των προβλημάτων που έχουν
δημιουργηθεί εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού είναι μεγάλος, τον γνωρίζουν καλά εκείνοι που έχουν την
ευθύνη της ομαλής λειτουργίας του σιδηροδρόμου. Ευχόμαστε σύντομα να εκλείψουν τα προβλήματα,
πριν είναι αργά για τον σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς.
Χρήστος Γιαννακίδης