Σε δήλωση του ο
Προέδρος της ΔΑΚΕ Ι.Τ. κ. Νίκος. Κιουτσούκης
Αναφερει: « Στην εκπομπή της ΝΕΤ
ο …απαίδευτος κ. Σπηλιωτόπουλος που από τα θρανία βρέθηκε “ΕΘΝΟΠΑΤΕΡΑΣ”
ξανατόλμησε να μιλήσει για την εξυγίανση του ΟΣΕ!!!
Είναι βέβαιο πλέον ότι στόχος του
είναι η εξυπηρέτηση των ανταγωνιστών του τρένου, γιατί εάν δεν ήταν θα είχε
φροντίσει να ενημερωθεί για το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ όπως αυτό εφαρμόστηκε
– στρεβλά – από την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ…
Σ’ ότι αφορά τους συσχετισμούς
του ελλείμματος του Οργανισμού, που δεν θα κουραστώ να επαναλαμβάνω οσο κι αν επιμελώς προσπαθούν αυτός και οι
όμοιοί του να το κρύψουν, ότι είναι έλλειμμα που προέκυψε από τον εξαναγκασμό
του ΟΣΕ να δανείζεται ώστε να καλύψει την κρατική συμμετοχή στα έργα
υποδομής!!!
Από πότε το κρατικό έλλειμμα
θεωρείται έλλειμμα της επιχείρησης;
Μπορεί όμως ο κος… ξερόλας να
απαντήσει τι μισθό θα έπαιρναν οι εργαζόμενοι, τι συντάξεις θα έπαιρναν οι
συνταξιούχοι, εάν οι ΕΘΝΟΠΑΤΕΡΕΣ όμοιοί του δεν χρέωναν την Ελλάδα και τους
Έλληνες με 350 δις € χρέους;
Μπορεί επιτέλους να μας υποδείξει
ΕΝΑΝ από αυτούς τους πολιτικούς ή τους διορισμένους συμβούλους που
καταχράστηκαν το δημόσιο χρήμα εαν πλήρωσε ή βρίσκεται στη φυλακή;
Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να
ξεχνά ότι στους οργανισμούς κοινής ωφέλειας οι ίδιοι (οι πολιτικοί ) διόριζαν
τους … κολλητούς τους, τους αποτυχημένους πολιτευτές ή άλλους που προφανώς όχι
μόνο τα δικά τους συμφέροντα εξυπηρετούσαν αλλά και των γνωστών εργολάβων ανταγωνιστών του τρένου.
Σ΄ όλα τα κράτη του κόσμου ο
σιδηρόδρομος αποτελεί το μαζικότερο και
οικολογικότερο μέσο μεταφοράς.
Στην Ελλάδα η όποια αποτυχία
εξυγίανσης και εκσυγχρονισμού χρεώνεται όπως όλα τα δεινά που πληρώνουν άδικα
οι πολίτες, στους πολιτικούς που διαχειρίστηκαν την τύχη του τόπου.
Τελικά ο εν λόγω κύριος πολύ εύκολα βάζει τους
ΘΥΤΕΣ μαζί με τα ΘΥΜΑΤΑ στο ίδιο ΣΑΚΙ.
Και μετά διαμαρτύρονται για την
αγανάκτηση των πολιτών»!!!
Παρόλα αυτά εμείς έχουμε να του
δώσουμε μία συμβουλή:
“Άρη είναι πολλά τα λεφτά, μείνε μακριά και μην εκτίθεσαι”.