Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ       ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ             
Φίλοι επιβάτες, οι κυβερνήσεις (ειδικά) των τελευταίων 15 χρόνων:
 Αφού κατασπατάλησαν μυθικά ποσά για να γεμίσουν τη χώρα με τεράστιους μπετονένιους αχρείαστους Σταθμούς, χρεώνοντας τον ΟΣΕ και το Δημόσιο εκατοντάδες εκατομμύρια € προς όφελος των εθνικών εργολάβων …

Αφού χρέωσαν αρχικά και με συστηματική προπαγάνδα στους δήθεν «υψηλόμισθους» σιδηροδρομικούς την κατάντια της Ελληνικής Οικονομίας, πριν χρεώσουν τη χρεοκοπία και στους άλλους εργαζόμενους του ιδιωτικού αλλά και του δημόσιου τομέα …
Αφού συρρίκνωσαν τα δρομολόγια  \Αφού άφησαν τις σιδηροδρομικές υποδομές να καταρρεύσουν (κλειστοί ερειπωμένοι σταθμοί, μισοτελειωμένα έργα, υλικά γραμμής, μηχανές και βαγόνια που σαπίζουν) …
 Αφού χώρισαν τον ενιαίο ΟΣΕ σε ανεξάρτητες μεταξύ τους εταιρείες υποδομής και εκμετάλλευσης χωρίς καμία μελέτη βιωσιμότητας …
Αφού δεν ολοκλήρωσαν (παρά τα τεράστια ποσά που ξοδεύτηκαν) τον εκσυγχρονισμό του δικτύου …
Προσπαθούν τον τελευταίο χρόνο να  κλείσουν το σιδηρόδρομο, με μέτρα όπως:
1.- Κατάργηση των κλινοθεσίων και απόλυση 51 εργαζομένων.
2.- Απομάκρυνση με υποχρεωτικές μετατάξεις 1250 επαγγελματικών σιδηροδρομικών.
3.- Αναστολή επ΄αόριστον του δικτύου της Πελοποννήσου, της γραμμής Έδεσσας-Φλώρινας-Κοζάνης, την κατάργηση όλων των επιβατικών δρομολογίων εξωτερικού και την κατάργηση των λεωφορείων.
4.- Απόλυση μέσω εφεδρείας 100 επαγγελματιών σιδηροδρομικών κυρίως από τη συντήρηση τροχαίου υλικού.
5.- Ένταξη στα διάφορα «μνημόνια» και «μεσοπρόθεσμα σχέδια σωτηρίας» της εκποίησης της εταιρείας εκμετάλλευσης (ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και της υπό ίδρυση εταιρείας συντήρησης του τροχαίου υλικού, παραβλέποντας ότι, όπου (π.χ. Βρετανία) διαχωρίστηκαν δραστηριότητες που αφορούν το τροχαίο υλικό, υπήρξαν ανυπέρβλητα προβλήματα που οδήγησαν σε σοβαρά ατυχήματα με νεκρούς και απαξίωση των σιδηροδρομικών υποδομών, για τη  επαναφορά των οποίων πλήρωσε το κράτος τεράστια ποσά και αναγκάστηκε να τους κρατικοποιήσει.
 Φίλε επιβάτη, είναι ξεκάθαρο ότι με την παραπάνω πολιτική, οδηγούμαστε σε απαξίωση του σιδηροδρόμου, που θα πουληθεί έναντι μηδενικού τιμήματος ολόκληρος ή τμηματικά σε ιδιώτες όταν απαξιωθεί τελείως, για να εξυπηρετηθούν τα μεγάλα συμφέροντα των ξένων μεταφορικών εταιρειών στη χώρα μας. Οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ αγωνιζόμαστε ώστε, οι Διοικήσεις των εταιρειών αλλά και η κυβέρνηση να λάβουν υπόψη τους τις ανάγκες της κοινωνίας, να αξιοποιήσουν την εμπειρία των ξένων δικτύων που σήμερα  έχουν σύγχρονο δίκτυο, να αξιολογήσουν τις προτάσεις των ειδικών (Πολυτεχνείο, επιστημονικοί σύλλογοι, αυτοδιοίκηση, επαγγελματικοί και κοινωνικοί φορείς, σιδηροδρομικοί κ.α.) και να εκπονηθεί  ένα σχέδιο εκσυγχρονισμού του σιδηροδρόμου.
Φίλε επιβάτη, σε θέλουμε δίπλα μας και πρέπει να αγωνιστούμε μαζί για να αποκτήσουμε έναν ΟΣΕ που θα υπηρετεί το κοινωνικό σύνολο και την ανάπτυξη της χώρας, προσφέροντας γρήγορο και ασφαλή σιδηρόδρομο στο λαό μας και σε όλη την επικράτεια, μακρυά από τις πελατειακές σχέσεις, την κακοδιαχείριση και τα ρουσφέτια των κυβερνητικών κομμάτων.
Όλες οι κινητοποιήσεις μας είχαν και θα έχουν αυτό το σκοπό
και θέλουμε τους επιβάτες και όλη την κοινωνία στο πλευρό μας ηθικά
αλλά και με έμπρακτη συμμετοχή και συμπαράσταση στους αγώνες μας
για ένα σύγχρονο, δημόσιο και κοινωνικό σιδηρόδρομο.