Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 315 εκατ., έχει μήκος 21,5 χλμ,
συμπεριλαμβανομένης και της δίδυμης σήραγγας Παναγοπούλας, μήκους 5 χλμ. ανά
κλάδο
Της Μαρίας Μόσχου
Το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του κατασκευαστικού κλάδου αναμένεται να προκαλέσει η δημοπράτηση του τμήματος από Ροδοδάφνη έως Ψαθόπυργο στο σιδηροδρομικό άξονα Κόρινθος - Πάτρα, που αποφάσισε χθες το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΓΟΣΕ. Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 315 εκατ. ευρώ, έχει μήκος 21,5 χλμ., συμπεριλαμβανομένης και της δίδυμης σήραγγας Παναγοπούλας (μήκους περίπου 5 χλμ ανά κλάδο).Πρόκειται για την κατασκευή της υποδομής της διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής, με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, χωρίς ισόπεδες διαβάσεις. Το εν λόγω τμήμα αποτελεί μέρος της γραμμής Ροδοδάφνη - Ρίο η οποία και συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.
Στη γραμμή προβλέπεται με την παράδοσή της προς χρήση και η κατασκευή 5
στάσεων στις περιοχές Ροδοδάφνης, Σελιανίτικων, Καμαρών, Ψαθοπύργου και
Αραχοβίτικων οι οποίες, όπως αναφέρουν στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, θα συμβάλουν στην
ανάπτυξη των ανωτέρω περιοχών.
Σημαντικό
Το έργο θεωρείται σημαντικό για τον εκσυγχρονισμό της γραμμής από την Αθήνα μέχρι την Πάτρα ώστε το 2016, η διαδρομή Αθήνα-Αίγιο να πραγματοποιείται μόλις σε 1:35΄ από 2:53΄ που είναι σήμερα και η διαδρομή Αθήνα-Πάτρα σε 1:55΄ από 3:34΄ που είναι σήμερα. «Το συγκεκριμένο έργο, λόγω του μεγέθους του, πρόκειται να τονώσει την κατασκευαστική αγορά συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη δημιουργία θέσεων εργασίας» επισήμανε σε δήλωσή του ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Βορίδης.
Το έργο θεωρείται σημαντικό για τον εκσυγχρονισμό της γραμμής από την Αθήνα μέχρι την Πάτρα ώστε το 2016, η διαδρομή Αθήνα-Αίγιο να πραγματοποιείται μόλις σε 1:35΄ από 2:53΄ που είναι σήμερα και η διαδρομή Αθήνα-Πάτρα σε 1:55΄ από 3:34΄ που είναι σήμερα. «Το συγκεκριμένο έργο, λόγω του μεγέθους του, πρόκειται να τονώσει την κατασκευαστική αγορά συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη δημιουργία θέσεων εργασίας» επισήμανε σε δήλωσή του ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ. Βορίδης.
Η ΕΡΓΟΣΕ αναμένεται να προχωρήσει άμεσα και σε νέες δημοπρατήσεις έργων:
«Κατασκευή Επιδομής της Ν.Δ.Σ.Γ. Τιθορέα - Δομοκός (με Ηλεκτροκίνηση και
Ανακαίνιση Σταθμών Τιθορέας , Λιανοκλαδίου, Δομοκού και Κατασκευή Άνω Διάβασης
στο Σ.Σ. Λιανοκλαδίου». Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται σε πάνω από 300
εκατ. ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Συνοχής. Η δημοπράτηση αναμένεται
να γίνει μέσα στο Μάρτιο.
«Ανάταξη συστήματος Ηλεκτροκίνησης - Τηλεδιοίκησης Σιδηροδρομικής Γραμμής στο
τμήμα Αχαρναί - Τιθορέα». Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται σε 25 εκατομμύρια
ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί από Εθνικούς Πόρους του Προγράμματος Δημοσίων
Επενδύσεων. Η δημοπράτηση του έργου αναμένεται μέσα στις επόμενες δύο
εβδομάδες.
«Υπολειπόμενες εργασίες κατασκευής κάτω διάβαση στη θέση Σαραγιά και κάτω
διάβασης στη θέση Γκαζέλο και κατασκευή δύο Α.Σ.Ι.Δ. της γραμμής Παλαιοφάρσαλος
- Καλαμπάκα». Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 3,1 εκατ. ευρώ.
"Η"