Με 48ωρη απεργία συμμετέχει η Ομοσπονδια των σιδηροδρομικών στην απεργία που κήρυξαν η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ στις 19 και 20 Οκτωβρίου Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ την προκήρυξη 48ωρης Πανελλαδικής Πανσιδηροδρομικής απεργίας μαζί με τη ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ στις 19 και 20 Οκτώβρη 2011.Επίσης, η Π.Ο.Σ. καλύπτει την 3ήμερη πανελλαδική απεργία για τις 18,19 & 20/10/2011 που έχουν προκηρύξει:
α) το Σωματείο της ΠΕΠΕ (Μηχανοδηγοί) και
β) το Σωματείο των Εργαζομένων στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο καθώς και οποιαδήποτε άλλη παρόμοια απόφαση παρθεί από Πρωτοβάθμια Σωματεία – Μέλη της.
«Σ.Ν»
..Η ακίνητη περιουσία των ΔΕΚΟ υπολογίζεται στα 10 δισ. ευρώ. Στο μεγαλύτερο μέρος της, είναι σήμερα ανεκμετάλλευτη. Στο παρελθόν είχαν κατατεθεί προτάσεις, που έδειχναν ότι, για την αξιοποίηση του «κοιμώμενου αυτού γίγαντα», μπορούν να χρησιμοποιηθούν πλείστες μέθοδοι, στα πρότυπα των ιδιωτικών επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα: η μακροχρόνια μίσθωση των ακινήτων, η χρήση του νόμου για τις Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), η μετεγκατάσταση κτιρίων, το sale and lease back. Για την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας κάθε ΔΕΚΟ, το Υπουργείο Οικονομικών θα επέλεγε την κατάλληλη, κατά περίπτωση, μέθοδο.
Τη μεγαλύτερη ακίνητη περιουσία την έχει ο ΟΣΕ: η αξία της υπολογίζεται σε 5,2 δισ. ευρώ. Μόνο που, σήμερα, αξιοποιείται μόλις το 0,03% αυτής της περιουσίας!...
Isotimia.gr
.. Siemens: Εξωδικαστικός συμβιβασμός για ηθική βλάβη και μόνο. Πάει για τα λίγα και αφήνει τα πολλά στο σκάνδαλο της Siemens η κυβέρνηση, καθώς ο Ευάγγελος Βενιζέλος είπε χθες στη Βουλή ότι θα επιδιώξει εξωδικαστικό συμβιβασμό με τη γερμανική εταιρεία, αλλά μόνο για την ηθική βλάβη που υπέστη το Δημόσιο και όχι για τη ζημία. Αυτό, όπως επεσήμανε ο Δημήτρης Παπαδημούλης, σημαίνει ότι το δημόσιο θα αποδεχθεί πολύ λιγότερα από τα 2 δισ. ευρώ που είναι η ζημία του σύμφωνα με την εξεταστική επιτροπή της Βουλής. Έτσι η κυβέρνηση δεν επισπεύδει πλέον για την κατάθεση αγωγής, αλλά ούτε και διοικητικού προστίμου στη Siemens…Όσον αφορά την κατάθεση αγωγής από το Δημόσιο κατά της Siemens, ο Δ. Παπαδημούλης επεσήμανε ότι "εκτός από το λαϊκό αίτημα "να πάει ένας κλέφτης πολιτικός στη φυλακή", υπάρχει και το λαϊκό αίτημα "φέρτε πίσω τα κλεμμένα". “Ενώ 17 χώρες έχουν εισπράξει 1,7 δισ., στην Ελλάδα δεν έχουμε ζητήσει καν 1 ευρώ και δεν έχει υπολογιστεί το ύψος της ζημιάς”, πρόσθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ. Ο υπουργός υποβάθμισε την αξία της κατάθεσης αγωγών, εκτιμώντας ότι "δεν έχουμε λόγο να πάμε στα δικαστήρια" και ρώτησε αν η αγωγή πρέπει να ασκηθεί στη Γερμανία ή στην Ελλάδα, αλλά και αν πρέπει να στραφεί στη γερμανική ή την ελληνική Siemens. Όταν ο Δ. Παπαδημούλης του επεσήμανε ότι η Siemens έχει καταθέσει αγωγή προκειμένου να της αναγνωριστεί από το Πρωτοδικείο Μονάχου ότι δεν οφείλει στο Δημόσιο και στον ΟΣΕ, ο υπουργός απάντησε πως "η οδός των αγωγών είναι επισφαλής και για τους Γερμανούς", που τώρα περιμένουν απάντηση από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο στο Λουξεμβούργο.
«Αυγή»
Ναύπλιο. .Εξω από τον ωραίο σιδηροδρομικό σταθμό του Ναυπλίου, στο Πάρκο ΟΣΕ, το τρένο που βλέπουμε έπαψε να κινείται το 1963. Ο ίδιος σταθμός φιλοξενεί, σε παλιό βοηθητικό χώρο, το Δημοτικό Ωδείο Ναυπλίου "Κωνσταντίνος Νόνης", ενώ τα παιδιά, εκτός από την ευκαιρία να περιεργαστούν τα παλιά βαγόνια των τρένων, μπορούν να επισκεφτούν και το παιδικό μουσείο Σταθμός.
Ο χώρος έχει διαμορφωθεί από το Πελοποννησιακό Λαογραφικό Ιδρυμα και περιλαμβάνει από παλιά ξύλινα αλογάκια μέχρι φιγούρες του Καραγκιόζη, ενώ με πρωτοβουλία του οργανώνονται πρωτοποριακά εκπαιδευτικά προγράμματα. Το αναψυκτήριο που λειτουργεί στον χώρο του σταθμού είναι μια ακόμη καλή πρόταση για οικογένειες, καθώς τα παιδιά βρίσκουν εκεί ελεύθερους χώρους πρασίνου και παιδική χαρά με κούνιες για να περάσουν ευχάριστα την ώρα τους..
«Εθνος»