Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κατέθεσε από πλευράς της «Δημοκρατικής Αριστεράς» Φώτης Κουβέλης.
Στην ερώτηση, αναφέρει πως «Η κατάργηση του τερματικού σταθμού Καλαμπάκας «για λόγους οικονομίας» και – συνακόλουθα – η σιδηροδρομική απομόνωση της ευρύτερης περιοχής μετά από πολλές δεκαετίες λειτουργίας, προκαλεί εύλογες αντιδράσεις στην κοινωνία της Δυτικής Θεσσαλίας.
Ο σιδηρόδρομος εξυπηρετούσε το επιβατικό κοινό των Νομών Τρικάλων και Καρδίτσας με τακτικές συνδέσεις με την υπόλοιπη Ελλάδα. Εφεξής, οι πολίτες που χρησιμοποιούν για τις μετακινήσεις και τα ταξίδια τους το σιδηρόδρομο, είναι αναγκασμένοι να ταξιδεύουν στον Παλαιοφάρσαλο Λάρισας, προκειμένου να επιβιβαστούν σε αμαξοστοιχία προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη και λοιπούς προορισμούς.
Σύμφωνα με στοιχεία της Περιφέρειας Θεσσαλίας, το δρομολόγιο προς και από Καλαμπάκα εμφάνιζε μέσο όρο πληρότητας 68,85% κι επομένως δεν είναι δυνατόν «να καταργείται με την άστοχη αιτιολογία της χαμηλής πληρότητας».
Σημειώνεται ότι, η κατάργηση του σταθμού Καλαμπάκας δρομολογείται για δεύτερη φορά, καθώς μετά την προ μηνών αντίδραση κατοίκων και τοπικών φορέων, ο ΟΣΕ το επανέφερε. Ωστόσο, μετά από τέσσερις μήνες λειτουργίας, τα δρομολόγια προς Καλαμπάκα καταργούνται και πάλι. Με βάση τα προαναφερόμενα, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός, σκοπεύει να επανεξετάσει την κατάργηση των δρομολογίων του ΟΣΕ από και προς την Καλαμπάκα, προκειμένου να συνεχίσει να εξυπηρετεί απρόσκοπτα και χωρίς περιττή ταλαιπωρία τους επιβάτες των Ν. Τρικάλων και Καρδίτσας στις μετακινήσεις και τα ταξίδια τους;».
Trikalanews