«Μέχρι το 2016 αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το έργο αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής από το Κιάτο έως το Ρίο, ενώ ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη προκηρυγμένη μελέτη για την επέκταση του νέου, σύγχρονου δικτύου στον άξονα Πάτρα - Πύργος - Ολυμπία- νότια Πελοπόννησος» επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Γιάννης Πετρόπουλος
στη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Πάτρα, σχετικά με την πορεία των έργων.
Όσον αφορά λοιπόν την πορεία των έργων ο Γιάννης Πετρόπουλος πρόσθεσε ότι με βάση τον προγραμματισμό της ΕΡΓΟΣΕ το έργο της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2014 στο τμήμα Κιάτο - Διακοπτό και έως το 2015 στο τμήμα Διακοπτό - Ροδοδάφνη Αιγίου. Έτσι με την ολοκλήρωση των έργων, το 2016, η διαδρομή Αθήνα - Πάτρα με το τρένο θα συντμηθεί στις δύο ώρες.
Σε ό,τι αφορά στην προοπτική υπογειοποίησης της γραμμής από το Ρίο έως την Πάτρα ο Γ. Πετρόπουλος εξήγησε ότι το κόστος του έργου αποτιμάται κοντά στα 500 εκατομμύρια ευρώ και όπως πρόσθεσε στην παρούσα φάση τα χρήματα αυτά δεν είναι διαθέσιμα.
Στο μεταξύ σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΡΓΟΣΕ αυτήν την περίοδο κατά μήκος της γραμμής βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη τέσσερις εργολαβίες, προϋπολογισμού 400 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ επισήμανε ότι συχνά ανακύπτουν προβλήματα στην κανονική εξέλιξη του έργου εξαιτίας ,όπως είπε, απαλλοτριώσεων, αρχαιολογικών ευρημάτων, αλλά και προσφυγών στο Συμβούλιο της Επικρατείας.