Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Επιστολή παραίτησης συνδικαλιστή του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας


Μετά από σχεδόν 30 χρόνια ενεργούς συμμετοχής μου σαν μέλος του Σ.Σ.Θ., βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να καταθέσω την παραίτησή μου από μέλος του ιστορικότερου σωματείου της Ελλάδος..
Οι λόγοι της παραίτησής μου έχουν να κάνουν με όλα όσα συμβαίνουν στην Ελληνική κοινωνία και την απάθεια που δείχνουν τα ελεγχόμενα συνδικαλιστικά όργανα (ΓΣΕΕ, ΠΟΣ, Εργατικά κέντρα, Σ.Σ.Θ.).
Δεν αντέχω άλλο να με κοροϊδεύουν άνθρωποι που εκπροσωπούν αυτό το τερατούργημα που έφτιαξαν οι πολιτικοί της χώρας μας απ’ την οικουμενική κυβέρνηση και μετά και θέλουν να το λένε και εταιρεία.
Δεν αντέχω να βλέπω συναδέλφους που έχουν προσφέρει πολλά στον σιδηρόδρομο και με 33 χρόνια υπηρεσία, να διώχνονται με μετάταξη και να κάνουν τους κλητήρες σε διάφορες άσχετες «υπηρεσίες του δημοσίου».
Δεν αντέχω να βλέπω τόσα χρόνια τον σχεδιασμό της λειτουργίας του σιδηροδρόμου κατά πως βολεύει τα ΚΤΕΛ .
Και όλα αυτά να συμβαίνουν και οι «εκπρόσωποι των εργαζομένων» σε όλες τις βαθμίδες, να αναλώνονται σε συναντήσεις με βουλευτάδες που ψήφισαν υπέρ του να γίνονται όλα αυτά και Δημάρχους που χάσανε τους Μεσογειακούς και ψάχνουν κονδύλια από ότι νομίζουν πρόσφορο.
Από όλα αυτά που ζούμε σήμερα μπορώ πλέον να βγάλω το συμπέρασμα και να πω πως ήταν λάθος μου η εκλογή μου με το ψηφοδέλτιο της ΠΑΣΚ-Σ την περίοδο 2000-2006, γιατί από άγνοια και ανοησία συμμετείχα στο πανηγύρι της τελικής τερατοποίησης του σιδηροδρόμου από υπηρεσία για την κοινωνία σε εταιρεία εκμετάλλευσης του εαυτού της.
Όλα τα παραπάνω και άλλα πολλά, που ίσως γίνουν θέμα συλλογισμού με κάνουν να υποβάλω την παραίτησή μου από μέλος του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας.
Χρήστος Μπουδαλάκης