Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

«Αλιεύοντας» νέα και ειδήσεις από το διαδίκτυο για τον ΟΣΕ.


  • Οι «φυλές του λιμανιού». Στο λιμάνι της Πάτρας υπολογίζεται ότι κινούνται καθημερινά πάνω από 1.200 λαθρομετανάστες, που ζητούν ευκαιρία να περάσουν στην Ιταλία, κυρίως Αφγανοί που συχνάζουν στον ΟΣΕ και στο παλιό κολυμβητήριο, Σομαλοί στον Αγιο Νικόλαο, Αλγερινοί, Μαροκινοί στον σταθμό ΟΣΕ και Παλαιστίνιοι διάσπαρτοι..

  • Παπακωνσταντίνου: « Στο πεδίο των αποκρατικοποιήσεων και αναδιαρθρώσεων αποφασίστηκαν και προχωρούν οι προσλήψεις συμβούλων για την επέκταση της παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, την αξιοποίηση της συμμετοχής του Δημοσίου σε ΔΕΠΑ και ΔΕΣΦΑ, την αναζήτηση στρατηγικού εταίρου στα «Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα». Έχει αποφασιστεί να προχωρήσουμε με αναζήτηση στρατηγικών επενδυτών σε περιφερειακά αεροδρόμια, την αξιοποίηση της περιουσίας του ΟΣΕ και της συμμετοχής του Δημοσίου στην «ΤΡΑΙΝΟΣΕ», την επέκταση συμβάσεων παραχώρησης στην Αττική Οδό και «Εγνατία Οδό», την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στα ΕΛΤΑ, την αξιοποίηση του Φάσματος Συχνοτήτων και του Ψηφιακού Μερίσματος, αλλά και την προώθηση συμβάσεων παραχώρησης σε περιφερειακούς λιμένες και την αξιοποίηση άλλων συμμετοχών του Δημοσίου σε επιχειρήσεις όπως ΛΑΡΚΟ, ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ, ΟΠΑΠ, ΟΔΙΕ, καζίνο, αλλά και τη μετοχοποίηση στα κρατικά λαχεία».

  •  Τζάμπα εισιτήριο για τον Παράδεισο . .Μήπως υπάρχει κανείς που να θέλει να αγοράσει τον ΟΣΕ αυτή τη στιγμή; Οι περίφημες επενδύσεις στον Αστακό έχουν δέκα φορές ακυρωθεί, άκυρο και το μεγάλο σχέδιο για τον μεγάλο σταθμό διακίνησης εμπορευμάτων που θα γινόταν στο Θριάσιο, δεν τον θέλουν πια οι Κινέζοι. Μου φαίνεται την ίδια τύχη με την Ολυμπιακή και τον ΟΣΕ θα είχαν και η ΔΕΗ και ο ΟΤΕ αν δεν είχαν ιδιωτικοποιηθεί εγκαίρως..



  • …Σύμφωνα με πληροφορίες, ο στόχος των ιδιωτικοποιήσεων για φέτος προβλέπει έσοδα τουλάχιστον 2 δισ. ευρώ, ενώ το χρονοδιάγραμμα της εκποίησης περιλαμβάνει, μεταξύ των άλλων:    Πώληση του 49% του Καζίνου Πάρνηθας σε στρατηγικό επενδυτή το δεύτερο τρίμηνο του έτους με στόχο έσοδα 120-150 εκατ. ευρώ.  Παράταση της σύμβασης παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών το δεύτερο τρίμηνο για την είσπραξη 200-300 εκατ. ευρώ.  Συμβάσεις παραχώρησης για το φάσμα συχνοτήτων στο τρίτο τρίμηνο για έσοδα 250-300 εκατ. ευρώ.  Πώληση σε στρατηγικό επενδυτή ποσοστού από το 99,8% που κατέχει το Δημόσιο στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα. Πώληση ποσοστού 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε στρατηγικό επενδυτή το τέταρτο τρίμηνο.  Πώληση του 55,19% της ΛΑΡΚΟ σε στρατηγικό επενδυτή το τέταρτο τρίμηνο. Πώληση ποσοστού της ΔΕΠΑ στο τέταρτο τρίμηνο.  Συμβάσεις παραχώρησης στην Εγνατία Οδό το τέταρτο τρίμηνο.

  • ΣΟΦΙΑ ΣΑΚΟΡΑΦΑ: «Θησαύρισαν από επαχθείς συμβάσεις»Θεωρεί ακόμη ότι η επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του χρέους θα φέρει νέα «επαχθέστερα μέτρα», που θα σημάνουν την «τελική εξόντωση των εργαζομένων». - Κάποιοι υποστηρίζουν ότι ακόμη και αν γίνει έλεγχος, το ποσοστό «επαχθούς» χρέους      είναι         σχετικά μικρό-  .«Είναι μία εκ του πονηρού τοποθέτηση. Ακουμπάει στην εξής λογική: Αφού δεν θέλω να κάνω κάτι, ας το απαξιώσω μειώνοντας τη δύναμή του. Ας ανοίξουμε τα βιβλία και θα δούμε τις "μικρές" επαχθείς συμβάσεις των Ολυμπιακών Αγώνων, της Ζίμενς, του ΟΣΕ, του "Παπανικολής" και τόσων άλλων "μικρών" οδυνηρών παρανομιών των τελευταίων 40 χρόνων... Αυτό που δεν πρέπει να μας διαφεύγει είναι ότι αυτές οι συμβάσεις δεν είναι μονομερείς. Για εμάς ήταν ζημιογόνες και για κάποιους άλλους, σχεδιασμένα και παράνομα, κερδοφόρες. Τα αρνούμαστε και τα δύο»..