Κύριε Υπουργέ,
Μετά από συνάντηση των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο με το Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατ/κου Κέντρου Ν. Έβρου, προκύπτει ότι η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ανακοινώνοντας τα νέα δρομολόγια από 1/1/2011 αποκόπτει την ελληνική περιφέρεια από το μέσο στο ποίο στηρίχθηκε όλη της η ανάπτυξη (το τρένο) χαρίζει το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου (επιβατικές μεταφορές στα ΚΤΕΛ – τις εμπορικές μεταφορές στα φορτηγά, διαλύουν όλα τα δρομολόγια στο περιφερειακό δίκτυο και όπου δεν τα καταργούν τελείως, αυξάνουν δραματικά τα εισιτήρια και καταργούν όλες τις εκπτώσεις μαθητών – φοιτητών – στρατευμένων – αναπήρων – τρίτης ηλικίας κλπ.
Σχεδόν όλες τις επιδοτήσεις – επιχορηγήσεις - που προβλέπει ο νόμος για τις άγονες γραμμές 50.000.000 ευρώ, διατίθενται στην Αθήνα και τον Προαστιακό, (35.000.000), ενώ για τη λειτουργία της γραμμής Αν. Μακεδονίας και Θράκης διατίθενται (15.000.000) με δύο δρομολόγια, Δίκαια – Θεσσαλονίκη – Δίκαια, που δεν εξυπηρετούν κανένα – γιατί η γραμμή Αν. Μακεδονίας και Θράκης , λόγω της Εγνατίας δεν παρέχει χρονικό πλεονέκτημα στην σύνδεση με Θεσσαλονίκη, ενώ πλεονεκτεί στην σύνδεση με την Αθήνα (τα δρομολόγια Αθήνας – Αλεξανδρούπολης καταργήθηκαν)
Ζητούμε να αντιστραφούν οι όροι επιχορήγησης και να δρομολογηθούν τρις αμαξοστοιχίες Αλεξανδρούπολη – Αθήνα – Αλεξανδρούπολη οι οποίες λειτουργούσαν με καλή πληρότητα μέχρι και σήμερα.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Του Εργατ/κού Κέντρου Ν. Έβρου
Ο Πρόεδρος
Γκιγκούδης Απόστολος
Ο Γεν. Γραμματέας
Χατζηαναστασίου Μιχάλης