Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Ποιος φταίει;

Θα ήθελα να ρωτήσω, αν ξέρει κανείς, τελικά τι είμαστε, ένα μάτσο ζώα που μας χρησιμοποιούν για να φαίνονται μερικοί ανεγκέφαλοι, που ονομάζονται με διάφορα ονόματα όπως μηχανικοί διευθυντές, συνδικαλιστές ….!!!! Με πιο τρόπο θα πληρώσω το γραμμάτιο που έληγε στης 16 αφού δεν πληρώθηκα; Πώς θα πω στην οικογένεια μου μετά από 34 χρόνια δουλειάς ποιος φταίει για όλα αυτά; Τι απάντηση θα δώσω στο άνεργο παιδί μου ; Μάλλον θα πρέπει να σταματήσω να μιλώ να αναπνέω να ζω σε μια χώρα που η γενιά του ΄΄50 μέχρι και σήμερα έδωσε πολλά σε αυτόν τον τόπο μέχρι τα 32 χρόνια δουλειάς ήμουν περήφανος για το ότι ήμουν υπάλληλος στον ΟΣΕ . Τώρα στα 34 σιχάθηκα και τα 32. Λυπάμαι γιατί είμαι 4ης γενιάς σιδηροδρομικός [ παππούς γιαγιά θειος πατέρας και εγώ ] και δεν περίμενα αυτή την κατάντια ….. λυπάμαι για λογαριασμό όσον έφεραν αυτό το αποτέλεσμα.
ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΣ Μ.Π