«Πολιτικό, κατεξοχήν» χαρακτήρισε το έλλειμμα των 10,7 δισ. ευρώ του ΟΣΕ, αποδίδοντας την ευθύνη «διαχρονικά, στις κυβερνήσεις και τις διοικήσεις του ΟΣΕ και όχι στους εργαζόμενους», ο αν. γραμματέας της ΠΟΣ και πρόεδρος του συνδικάτου σιδηροδρομικών Β. Ελλάδας Γιάννης Βλάχος, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου στο ΕΚΘ, με αφορμή την κατάθεση στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση και την εξυγίανση του ΟΣΕ. Ο κ. Βλάχος επεσήμανε ότι «επιχειρείται η κατασυκοφάντηση των εργαζομένων», με στόχο το «σπάσιμο» και την ιδιωτικοποίηση τμημάτων του ΟΣΕ και υποστήριξε ότι το σχέδιο εξυγίανσης δε θα αποφέρει έσοδα στα κρατικά ταμεία. «Γιατί δε γράφουν στο προσχέδιο του προϋπολογισμού, πόσα θα εξοικονομηθούν από το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ, να το χειροκροτήσουμε κι εμείς, μαζί με τον ελληνικό λαό ; Στο προσχέδιο δεν γράφουν δραχμή, γιατί δε θα κερδίσουν δραχμή, από αυτό το σχέδιο» τόνισε ο κ. Βλάχος. Ο κ. Βλάχος ισχυρίστηκε ότι «σύμφωνα με τα διεθνή δεδομένα, ανά χιλιόμετρο δικτύου, χρειάζονται πέντε σιδηροδρομικοί» και διερωτήθηκε «πώς θα λειτουργήσουν 2.500 χλμ. σιδηροδρομικoύ δικτύου, με τους 3.500 χιλιάδες υπαλλήλους, που θα απομείνουν μετά τις 2.500 μετατάξεις», καταγγέλλοντας ότι επίκειται κατάργηση γραμμών και «απαξίωση» του σιδηρόδρομου. Αύριο, σιδηροδρομικοί της Θεσσαλονίκης θα μεταβούν οδικώς στην Αθήνα για να συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις των σιδηροδρομικών, στο πλαίσιο της αυριανής απεργίας στον ΟΣΕ.
ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ -
ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ