Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

"Έδειξε" διοικήσεις ΟΣΕ ο Μιχάλης Λιάπης


Στις διοικήσεις του ΟΣΕ επέρριψε τις όποιες ευθύνες για τις συμβάσεις με τη Siemens ο Μιχάλης Λιάπης, o οποίος κατέθεσε την Πέμπτη ενώπιον της εξεταστικής. Όπως είπε ο πρώην υπουργός Μεταφορών, ακολουθούσε τις εισηγήσεις τους. "Συνέχισα -τόνισε- μια κατάσταση την οποία είχα ήδη βρει. Εμένα αυτό που με ενδιέφερε ήταν να υπάρχουν τρένα στην Ελλάδα. Εμπιστεύθηκα τις διοικήσεις του ΟΣΕ σε ό,τι μου πρότειναν". Ερωτηθείς από τον Δημήτρη Παπαδημούλη για την επιστολή Μιχάλη Χριστοφοράκου λίγες ημέρες αφού ανέλαβε το υπ. Μεταφορών τον Μάρτιο του 2004 με την οποία του πρότεινε την ένταξη του έργου του ΟΣΕ στο C4I, απάντησε αρχικά ότι δεν θυμάται, ενώ στη συνέχεια και μετά από επίμονες ερωτήσεις του βουλευτή που επικαλέστηκε και σχετική κατάθεση του Γ. Βουλγαράκη, παραδέχτηκε ότι υιοθέτησε ταυτόσημο αίτημα της διοίκησης του Οργανισμού. Ο Μιχάλης Λιάπης δέχτηκε πολλές ερωτήσεις για τις επαφές του με τον Μιχάλη Χριστοφοράκο και υποστήριξε ότι δεν είχαν κοινωνικές σχέσεις, ενώ χαρακτήρισε "τυχαίο" το ταξίδι τους στη Γερμανία το 2005. "Τον κ. Χριστοφοράκο -είπε- τον γνώρισα εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Τα εισιτήρια για το ταξίδι τα πλήρωσα εξ ολοκλήρου εγώ".  Παράλληλα, αμφισβήτησε και τα ημερολόγια της γραμματέως Χριστοφοράκου Αικατερίνης Τσακαλου, που τον θέλουν να συναντάται με τον πρώην ισχυρό άνδρα της Siemens από το 2001. "Ο αναφερόμενος Λιάπης στα ημερολόγια δεν είμαι εγώ, αλλά ο δικηγόρος του Ανδρέα Παπανδρέου, Θανάσης Λιάπης" ανέφερε ο μάρτυρας. Με αφορμή το αίτημα της επιτροπής για άνοιγμα των λογαριασμών του, ο Μιχάλης Λιάπης σχολίασε: "Δεν θεωρώ τον εαυτό μου καμένο χαρτί. Αποφάσισα να μην είμαι υποψήφιος γιατί θεώρησα ότι οι πρόωρες εκλογές ήταν επιζήμιες για τη χώρα και δυστυχώς δικαιώθηκα. Ελπίζω να μην υπάρχουν λογικές προειλημμένων αποφάσεων". Στο μεταξύ, απάντηση στις αιχμές που άφησε την Τετάρτη ο Χρήστος Βερελής σε βάρος του έδωσε ο Νίκος Χριστοδουλάκης με επιστολή του. Απαντώντας στα όσα ειπώθηκαν ότι φοβήθηκε να καταγγείλει τις συμβάσεις του τροχαίου υλικού με τη Siemens, ο κ. Χριστοδουλάκης σημειώνει: "Αρμοδιότητα έγκρισης ή τροποίησης ή καταγγελίας μιας σύμβασης έχει μόνον η ΔΕΚΟ που τη συνάπτει με το εκάστοτε εποπτεύον υπουργείο".
MEGA