Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Ανοίγει η βεντάλια των σκανδάλων του ΟΣΕ.


Όλο και περισσότεροι πλέον μιλούν για σκανδαλώδης συμβάσεις που υπογραφήκαν μεταξύ του ΟΣΕ και της Γερμανικής εταιρίας siemens. Όλο και περισσότερο έρχονται στην επιφάνεια και στο φως τη δημοσιότητας άγνωστες πτυχές από τις προγραμματικές συμφωνίες που σε πολλές των περιπτώσεων ήταν εξόφθαλμα σκανδαλώδης. Μια από τις περιπτώσεις ανέφερε και ο πρόεδρος της ΠΟΣ κ. Νίκος Κιουτσούκης που αφορούν ηλεκτράμαξες που συμφωνήθηκαν το 1998 και που δεν χρησιμοποιηθήκαν στο σύνολο τους αφού δεν υπήρχε ηλεκτροδοτούμενο δίκτυο πλην εκείνου του τμήματος Θεσσαλονίκης –Ειδομένης. Πρόσφατα ακόμα σε αποκαλυπτικό δημοσίευμα της η Εφημερίδα «Μακεδονία» αναφέρει ότι 9 ηλεκτράμαξες είναι ακινητοποιημένες στην Ειδομένη, μαζί και μια πεντάδυμη που δεν χρησιμοποιούνται. Σκανδαλώδης μπορεί να χαρακτηριστεί και το σύστημα τηλεδιοίκηση που σε πολλές περιπτώσεις δεν λειτουργεί η λειτουργεί προβληματικά. Η βεντάλια των σκανδάλων θα μεγαλώνει όσο η ερεύνα θα προχωρεί και είναι βέβαιο ότι θα δούμε και θα ακούσουμε ιστορίες που η αποκάλυψη τους θα προκαλέσει αίσθηση στους πάντες. Όπως τόνισε και το μέλος της ΠΟΣ  κ. Παναγιώτης Τέρζογλου " η κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς σκοπό έχει να αποκαλυφθούν αυτή που κατασπατάλησαν τα χρήματα του Ελληνικού λαού". Ταυτόχρονα θα δοθεί ένα ισχυρό ράπισμα σε όλους τους καλοθελητές που ρίχνουν με περισσή ευκολία το βάρος για το κατάντημα του ΟΣΕ στους εργαζόμενους. Ελπίζουμε στις έρευνες για κακοδιαχείριση να υπολογιστεί πόσες αμαξοστοιχίες πρέπει να δουλέψουν για να ξεχρεώσουν τις «χρυσές» συμφωνίες. Τότε είναι βέβαιο ότι θα μάθουν όλοι πως το χρέος του ΟΣΕ έφτασε τα 10δις ευρώ και όπως είπε και το μέλλος της ΠΟΣ κ. Αθανάσιος Λεβέντης «δεν μπορούμε να δεχτούμε την συνολική ενοχοποίηση επειδή κάποιοι ελάχιστοι επίορκοι συμμετείχαν στην διασπάθιση του δημοσίου χρήματος με την ανοχή των διοικήσεων».