Ο πρώην Γενικός Διευθυντής Διοίκησης του ΟΣΕ Παναγιώτης Κουμάντος, αποκάλυψε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο μέχρι σήμερα έργο, ύψους ενός δισεκατομμυρίου ευρώ που υπεγράφη το 1997. Οι αποκαλύψεις του μάρτυρα οδήγησαν τα μέλη της επιτροπής, μετά από πρόταση του βουλευτή της Ν.Δ. Κώστα Τζαβάρα - να διακόψουν προσωρινά τη συνεδρίαση, προκειμένου ο κ. Κουμάντος να προσκομίσει τα απαιτούμενα αποδεικτικά στοιχεία…, όπως τα πρακτικά της Διακομματικής Επιτροπής του 1997, τις τροποιητικές που έγιναν μετά το 2002 και τα στοιχεία που αφορούν τα διαφυγόντα κέρδη που θα υφίστατο ο ΟΣΕ από τις καθυστερήσεις παράδοσης του έργου. «Τι λεφτά είναι αυτά; Κι εμείς ασχολούμαστε με τα 250 εκατ. ευρώ του C4i;» παρατήρησε χαρακτηριστικά ο κ. Τζαβάρας. Σήμερα το κατώφλι της Επιτροπής πέρασε και ο Ευστάθιος Τσέγκος, Γενικός Διευθυντής Υποδομών του ΟΣΕ σήμερα, που είχε διατελέσει Πρόεδρος της αρμόδιας Επιτροπής που με απευθείας ανάθεση δόθηκε το έργο του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην κοινοπραξία της Siemens.Ο μάρτυρας κατέθεσε πως την απόφαση την έλαβε ο ΟΣΕ και ο ΕΡΓΟΣΕ – αποποιούμενος έτσι ο ίδιος κάθε τυχόν ευθύνης – και παρατήρησε πως η προσφορά της Siemens ήταν η μοναδική που έγινε όταν κηρύχτηκε άγονος ο προηγούμενος διαγωνισμός ενώ τόνισε πως η απευθείας ανάθεση έγινε… μάλλον για συντομία χρόνου! Νωρίτερα Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ δήλωσαν πως αρνούνται να λάβουν μέρος στην κατάθεση του πρώην υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών του ΠΑΣΟΚ, Τάσου Μαντέλη, την ερχόμενη Τετάρτη, αν δεν προηγηθεί η κατάθεση του κουμπάρου του Γιώργου Τσουγκράνη, που κρύβεται πίσω από τον κωδικό Ρόκκος, κωδικός στον οποίο μπήκαν χρήματα από τα «μαύρα ταμεία» της Siemens
Hellenic Business