Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Όλη η διακήρυξη θέσεων και αρχών του Ανεξάρτητου υποψήφιου στις εκλογές του «Λαρισαϊκού» Δημήτρη Καραπάνου.

   «ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΙ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΕΝΑ ΣΩΜΑΤΕΙΟ»
Σε λίγες μέρες γίνονται οι εκλογές στο ιστορικό Σωματείο «Λαρισαϊκός». Είμαι μέλος πάνω από 10 χρόνια, ταυτόχρονα με το κλαδικό σωματείο των Μηχανικών. Μετά την κατ’επανάληψη εκλογή μου από τους Σιδηροδρομικούς όλων των ειδικοτήτων, θεώρησα σκόπιμο και ηθική υποχρέωσή μου να γραφώ σε σωματείο όλων των ειδικοτήτων, για να έχω ευρύτερο κύρος και δύναμη στο Δ.Σ/ ΟΣΕ ως εκπρόσωπος εργαζομένων. Παράλληλα να είμαι έτοιμος αν έρθει η κακιά ώρα κοσμοχαλασιάς για τον ΟΣΕ και όλους τους Σιδηροδρομικούς, να δηλώσω παρών και μάχιμος στον υπέρτατο αγώνα, όπως είμαι πάντα από τότε που ήρθα στον ΟΣΕ. Περίμενα η κοσμοχαλασιά στον ΟΣΕ να έρθει μεταξύ 1996 -1998. Είχα προειδοποιήσει γι’αυτό. Σας θυμίζω την από 15-2-1995 ανακοίνωση μου με τίτλο «ο ΟΣΕ ΣΤΗΝ ΚΟΨΗ… ΤΟΥ ΞΥΡΑΦΙΟΥ» που έλεγα έρχεται « το φάσμα της ανεργίας σε πολλούς από μας», προέτρεπα τα Σωματεία και την ΠΟΣ «Να παρέμβουμε αποφασιστικά με συγκροτημένες απόψεις πριν αποφασίσουν άλλοι πριν από μας για μας». Η κοσμοχαλασιά στον ΟΣΕ ήταν να γίνει το 1998, αλλά η τότε Κυβέρνηση με διάφορα τρικ τον μετακύλησε και φθάσαμε στο σήμερα. Ξαναπροειδοποίησα και τότε τον Ιανουάριο του 1998 με πρωτοσέλιδο άρθρο μου στην «ΦΩΝΗ της ΔΑΚΕ» με τίτλο « Ο ΟΣΕ ΕΝ τάφω», χωρίς να εισακουσθώ. Ολέθρια συνέχισαν όλες οι Κυβερνήσεις να μην τηρούν τις οικονομικές υποχρεώσεις των προς τον ΟΣΕ. Έσπρωχναν τον ΟΣΕ σε τεράστιους δανεισμούς, ενός δίς ευρώ το χρόνο, με εγγύηση του κράτους. Τώρα που οι εγγυήσεις δεν περνάνε και κανείς δεν δανείζει το κράτος, ήρθε η κοσμοχαλασιά και στο Κράτος και στον ΟΣΕ! Χρεοκοπούν ταυτόχρονα. Είναι θέμα ημερών να σταματήσουν να μας πληρώνουν τις αποδοχές μας! Ως εύκολη λύση, ετοιμάζονται να μας σφάξουν όλους. Φτιάχνουν το κλίμα με γκεμπελικά δημοσιεύματα παραπληροφόρησης. Ταυτόχρονα με μυστικές διαπραγματεύσεις προωθούν το ξεπούλημα των φιλέτων του ΟΣΕ.(Προαστιακός, αποθηκευτικοί χώροι στο Θριάσιο, εμπορευματικές μεταφορές, ακίνητη περιουσία, γραμμές IC Αθηνών – Θεσ/νίκης).
Συνάδελφοι
Δυστυχώς επιβεβαιώνονται οι φόβοι μου ότι είμαστε απροστάτευτοι. Η ΠΟΣ δεν λειτουργεί πια ως κεντρικό καθοδηγητικό όργανο με στρατηγική και σχέδιο. Αδυνατεί να καθορίσει στόχους αντιμετώπισης των προβλημάτων ζωής και θανάτου μας, που είναι γνωστά σε όλους από χρόνια. Αμήχανοι, σκόρπιοι και χωρίς αξιόπιστο αντίλογο αντιμετωπίζουν το μακελειό των συντάξεων, των αποδοχών μας και το θάψιμο των ονείρων μας και το μέλλον των παιδιών μας. Ζουν στο μικρόκοσμο του ατομικού τους βολέματος. Είναι φανερό ότι σήμερα, παρεούλες με όρους ιδιοτέλειας, ελέγχουν την ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ.. Οι δύο παρεούλες τα βρίσκουν μεταξύ τους και κάνουν κουμάντο στην ΠΟΣ και τα παραδοσιακά σωματεία, παίζοντας παιχνίδια στην πλάτη όλων μας. Ενώ ξεχειλίζει η ρεμούλα και η διαφθορά παντού, κάνουν τα στραβά μάτια και τα κουκουλώνουν, γιατί εμπλέκονται και διαπλέκονται αν όχι οι ίδιοι, σίγουρα οι κολλητοί τους στις παρεούλες. Η ΔΑΚΕ και η ΠΑΣΚ που ξέραμε δεν υπάρχουν πλέον! Από παρατάξεις Αρχών και ιδεολογιών κατάντησαν να είναι σήμερα συγκοινωνούντα δοχεία ανήθικων και στυγνών εξουσιαστικών μηχανισμών ιδιοτελών ομάδων! Μετέτρεψαν τον συνδικαλισμό από βάθρο της Δημοκρατίας σε καθίκι της Δημοκρατίας.!!
Στις 29 -11-2006 είχα καταγγείλει τους μηχανισμούς εκτροφής διαφθοράς στον ΟΣΕ και μίλησα για «ένοχη σιωπή ή συνδιαλλαγή του βαριά άρρωστου συνδικαλιστικού κινήματος».Ταυτόχρονα διαχώρισα την θέση μου από τα τεκταινόμενα με έγγραφη δήλωσή μου: «Για λόγους συνείδησης, καθήκοντος και ατομικής προστασίας μου επιβάλλεται δημόσια και καθαρά να διαχωρίσω τις ευθύνες μου από όσα εγκληματικά και επικίνδυνα συμβαίνουν στον ΟΣΕ» Δεν με στήριξε κανείς ούτε η ηγετική ομάδα της ΔΑΚΕ υπό τον συνάδελφο Τσαλικάκη. Έκτοτε δεν έχω καμία ευθύνη για την δράση και την καθοδήγηση της ΔΑΚΕ και δεν την εγκρίνω. Την ανέλαβε και έχει την αποκλειστική ευθύνη ο συνάδελφος Τσαλικάκης. Όπως όμως δείχνουν όλα τα εκλογικά αποτελέσματα στα σωματεία, έχει αποδοκιμαστεί πλήρως η προσωποπαγής πολιτική του στη ΔΑΚΕ και χρεώνεται μόνος του την αυτοδυναμία που ήδη έχει κατακτήσει η ΠΑΣΚ μετά από 27 χρόνια. Αλλά τι να την κάνει τώρα πια; Ακόμη και στην Βόρεια Ελλάδα όπου η ΔΑΚΕ πάντοτε πήγαινε στήθος με στήθος με την ΠΑΣΚ με ψηλά ποσοστά, έχασε με συντριβή 20 μονάδων διαφορά, σημειώνοντας το χαμηλότερο ποσοστό στην ιστορία της ΔΑΚΕ. Έντονα επίσης διαφώνησα με την απόφασή του να εγκαταλείψει την θέση του Προέδρου της ΠΟΣ για να γίνει Γ.Γ. της ΓΣΕΕ, μέσω μιας μικρής και κλειστής κρατικοδίαιτης ομάδας υπό συνταξιοδότηση συνδικαλιστών της ΔΑΚΕ, όπως είναι και ο ίδιος (προσλήφθηκε το 1973), ακριβώς στην κορύφωση της επίθεσης των σχεδίων διαθεσιμότητας των σιδηροδρομικών με τις μισθωτές εφεδρείες. Προσωπικά πιστεύω ήταν ανεπίτρεπτη αυτή η φυγή.  Ούτε επικρότησα την απαίτησή του προς την Διευθύνουσα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αμείβεται ως υπάλληλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με αποδοχές Διευθυντού καίτοι απόφοιτος Γυμνασίου. Όταν αυτή αρνήθηκε, διότι το απαγόρευε ο ΓΕΚΑΠ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πέτυχε, χωρίς να δικαιολογείται από υπηρεσιακές ανάγκες την απόσπασή του στον ΟΣΕ με την βοήθεια του προσωρινού Διευθύνοντα Συμβούλου κ. Ευσταθίου, ο οποίος επεδίωξε χωρίς επιτυχία να παραμείνει ως μόνιμος. Τον τοποθέτησε στην πολιτική θέση του Διευθυντού του Γραφείου του Διευθύνοντος Συμβούλου ΟΣΕ, όπου ανήκει υπηρεσιακά μέχρι σήμερα υπό τον νέο Διευθύνοντα κ. Θεοφανόπουλο. Πληρώνεται από τον ΟΣΕ ως Διευθυντής. Οι αποδοχές του χρεώνονται στον λογαριασμό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον ΟΣΕ. ΄Ετσι παρακάμπτεται το κώλυμα του κανονισμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που επικαλέσθηκε η κ. Κουτρουμπά . Θυμίζω ότι με τον νέο ΓΕΚΑΠ όλοι οι απόφοιτοι Γυμνασίου τερματίζουν στο βαθμό του Υποπροϊσταμένου Υπηρεσίας. Όμως με διάταξη σε Σ.Σ.Ε. που υπέγραψαν με τον Γιαννακό, ευνοήθηκαν φωτογραφικά δύο μπλε και δύο πράσινοι συνάδελφοι. Ήταν στους τέσσερις και έτσι ξεπέρασε το εμπόδιο και έγινε Προϊστάμενος. Αυτά ας τα μάθουν έστω και καθυστερημένα οι ΔΑΚΙΤΕΣ όπως και εγώ. Πρέπει όμως να τα γνωρίζουν πριν κάνουν εύκολους χαρακτηρισμούς άδικα εις βάρος μου, με υπόδειξη τρίτων, ευτυχώς ελαχίστων.
Συνάδελφοι
Τα τελευταία δέκα χρόνια με άμεσες απειλές κατά της ζωής μου έδωσα ένα άνισο δικαστικό αγώνα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, ερευνώντας βρώμικες υποθέσεις συμβάσεων τεραστίου οικονομικού αντικειμένου για τον ΟΣΕ με την στήριξη και παρότρυνση της ΔΑΚΕ, αλλά και του ίδιου του Καραμανλή όταν ήταν αρχηγός της Αντιπολίτευσης. Κατέθεσα δύο μηνυτήριες αναφορές και άρχισε δικαστική έρευνα από τον Ιανουάριο του 2004 για τις συμβάσεις του ΟΣΕ με τις κοινοπραξίες της Siemens. Έπεσα όμως επάνω σε ευθύνες υπουργών, Κυβερνητικών στελεχών, κορυφαίων συνδικαλιστών, ακόμη και δικαστών, γι’ αυτό μέχρι σήμερα η μία μήνυσή μου πήγε Αρχείο, ενώ η άλλη περιφέρεται στα δικαστικά γραφεία και ύστερα από επτά χρόνια ούτε κατηγορητήριο δεν έχει συνταχθεί! Ενδιάμεσα, επειδή δεν ενέδωσα να σιωπήσω και να προδώσω τις Αρχές και τα πιστεύω μου, «αδειάσθηκα» από όλους και άρχισε πόλεμος απαξίωσης μου, φυσικής εξόντωσης μου και εξοστρακισμού μου από το Δ.Σ./ΟΣΕ, χωρίς καμιά συμπαράσταση από κανέναν! Άντεξα, δεν λύγισα και η δικαίωσή μου ήρθε πρόσφατα όταν συστήθηκε εξεταστική επιτροπή στην Βουλή για το σκάνδαλο Siemens. Με κάλεσαν στην Βουλή ως βασικό μάρτυρα και μηνυτή των σκανδάλων της Siemens στον ΟΣΕ. Κατέθεσα στις 17-3-2010 επί έξι ώρες συνεχώς, με την δέσμευση να ξαναπάω όταν μελετήσουν τις πάνω από 1000 σελίδες εγγράφων στοιχείων που προσκόμισα. Μόνο λαμόγια, κλέφτες και μιζαδόροι είχαν συμφέρον να μειώσουν το κύρος μου ως μάρτυρα. Δυστυχώς αυτό έγινε από πισώπλατη ενέργεια της δίδυμης παρεούλας της ΠΟΣ.
Σαν να πήραν εντολή από τον φυγόδικο Χριστοφοράκο της Siemens., οι δύο παρεούλες της ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ, επέτρεψαν στον Γ. Γραμματέα του ΥΠΜΕ κ.Τσιόκα, να εκδοθεί παράνομα ΦΕΚ και απόφαση συγκρότησης του Δ.Σ. ΟΣΕ χωρίς τους εκπροσώπους των εργαζομένων. Ασφαλώς εμένα ήθελαν να διώξουν, όπως επιθυμούσαν όλα τα λαμόγια επί χρόνια για να με εξαφανίσουν από τον ΟΣΕ. Για πρώτη φορά από το 1985 που κατακτήσαμε το δικαίωμα της συμμετοχής μας έγινε συγκρότηση του Δ.Σ/ΟΣΕ χωρίς εργαζομένους, χωρίς κιχ διαμαρτυρίας, αντίθετα με την συναίνεση των δύο ομαδούλων της ΠΟΣ !!! Η συμπεριφορά αυτή είναι στίγμα ντροπής και προδοσίας για αυτούς που διαφεντεύουν την ΠΟΣ ανεξέλεγκτα σαν βιλαέτι τους. Με ποίων τις πλάτες άραγε; Έγινε σάλος στην Επιτροπή της Βουλής γι’ αυτή τη μεθόδευση. (Δείτε σχετικά δημοσιεύματα στην επώνυμη και σοβαρή ιστοσελίδα : sidirodrοmikanea.gr). Θρασύτητα και χωρίς ντροπή προχώρησαν στην παράνομη εκδίωξή μας από το Δ.Σ.. Έπρεπε κανονικά να προκηρύξουν εκλογές, για τις οποίες ευθύνονται οι ίδιοι γιατί δεν έγιναν μέχρι σήμερα. Να απαιτήσουν να παραμείνουν μέχρι τις εκλογές στο Δ.Σ/ΟΣΕ όσοι ήσαν μέχρι σήμερα νόμιμα, διότι μόνο αυτοί έχουν την ιδιότητα του αιρετού όπως ο νόμος και η δημοκρατία απαιτεί. Όμως παράνομα προχώρησαν σε διορισμό άλλων συναδέλφων που προηγουμένως οι ομαδούλες είχαν απαξιώσει και εξευτελίσει, αλλά τώρα τα ξαναβρήκαν μεταξύ τους. Θέλουν να τα ελέγχουν όλα όπως οι μαφίες. Θαυμάστε ήθος ατομικό και συλλογικό! Τους περισσότερους απ’ αυτούς τους θεωρούσα ειλικρινείς πολέμιους της διαφθοράς όπως οι ίδιοι έλεγαν. Δεν τους πιστεύω πλέον. Έπρεπε να αισθάνονται υπερήφανοι και να σταθούν δίπλα μου έστω, και τώρα που δικαιώθηκε ο άνισος δεκαετής αγώνας μου, αφού δεν είχαν το θάρρος να το κάνουν όταν τους είχα ανάγκη και κινδύνευε άμεσα η ζωή μου. Όμως ποτέ δε φανταζόμουν να ταυτιστούν με τα συμφέροντα των διαφόρων Χριστοφοράκηδων λεηλασίας του ΟΣΕ. Οι Χριστοφοράκηδες ήθελαν, όταν ξανακαταθέσω στη Βουλή ή αλλού, τώρα που είναι λίγο στριμωγμένοι, να μην έχω το κύρος του μέλους του Δ.Σ./ΟΣΕ υπερασπιζόμενος το Δημόσιο συμφέρον. Με ήθελαν να καταθέσω εξασθενημένος και απαξιωμένος. Σκέτα ως απλός πολίτης Καραπάνος, χωρίς να έχω δικαίωμα να επικαλούμαι το συμφέρον του ΟΣΕ. Στόχος τους ήταν να μη ληφθούν σοβαρά υπόψη οι καταθέσεις μου και έτσι να ξεφύγουν με δικονομικά κόλπα την τσιμπίδα του νόμου!! Αυτή την σωτήρια χείρα βοηθείας στα λαμόγια οι ακατονόμαστοι αντισυνάδελφοι με τις ενέργειές των την ικανοποίησαν και με το παραπάνω! Ο αείμνηστος υπουργός Γιαννόπουλος θα έλεγε «ξεβρακώθηκαν». Τους παραδίδω στη κοινή περιφρόνησή σας. Αν αυτοί λέγονται Συνδικαλιστές εγώ δεν θέλω στο μέλλον να αποκαλούμε έτσι, διότι με τέτοιες συμπεριφορές διευκόλυνσης υποδίκων κακοποιών την προσφώνηση του Συνδικαλιστή την θεωρώ βρισιά. Δεν σέβονται ούτε την ετυμηγορία σας! Στον Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο του Οκτωβρίου του 2007 με εκλέξατε να σας εκπροσωπήσω στο Συνέδριο της ΓΣΕΕ που έγινε πρόσφατα. Ενώ εγώ έβγαζα ανακοινώσεις υπογράφοντας ως εκπρόσωπός σας στη ΓΣΕΕ, η παρεούλα στην ΠΟΣ με είχε προ διετίας παραιτήσει χωρίς να το ξέρω! Ενορχηστρωτής ο συνάδελφος Τσαλικάκης, γιατί δεν ήμουν συνεργάσιμος και σύμφωνος μαζί του με τις ενέργειες και επιδιώξεις του. Την βάναυση αυτή αντιδημοκρατική και αντισυνταγματική ενέργεια, πέραν της παρέας της ΠΟΣ που τον λατρεύει, συμπεριλαμβανομένου και του συναδέλφου Τερζόγλου της ΣΕΚ, ευλόγησε τόσο ο Πρόεδρος της ΓΣΕΕ Παναγόπουλος, όσο και ο Πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής τήρησης νομιμότητας του Συνεδρίου Μουτάφης!! Αγνόησαν πλήρως τα αλλεπάλληλα τεκμηριωμένα έγγραφα διαμαρτυριών μου. Με δικονομικά κόλπα συνασπισμένοι όλοι μαζί, πέτυχαν να μην μου δοθεί προσωρινή διαταγή συμμετοχής μου στο Συνέδριο. Αυτές οι ενέργειες συνιστούν αλλοίωση έκφρασης και κατάλυση κάθε έννοιας γνησιότητας, δημοκρατικής εκπροσώπησης του Συνδικαλιστικού Κινήματος. Είναι ολοκληρωτικός φασισμός, διότι ισοδυναμεί με το: «έχετε το δικαίωμα ως εργαζόμενοι να ψηφίζετε όποιους θέλετε, αρκεί να είναι αρεστοί σε μας, γιατί αλλιώς νταβαντζίδικα τους εξαφανίζουμε». Θεωρώ νόθα την συγκρότηση των μελών του Συνεδρίου της ΓΣΕΕ και συνεπώς μη νόμιμες τις αποφάσεις συγκρότησης των οργάνων της. Δυστυχώς δεν έχω τις οικονομικές δυνατότητες δικαστικά να το επιβεβαιώσω.
Συνάδελφοι
Με πόνο ψυχής καταγράφω όλα αυτά. Όμως πρέπει να τα μάθετε, διότι δεν ανέχομαι, όπως και σεις, αυτή την σαπίλα ξεπεσμού Αρχών, Αξιών, Ιδεολογιών κ.λ.π., αλλά και την προσωπική μου απαξίωση και προσβολή. Προσωπικά έγραψα την ιστορία μου στον ΟΣΕ. Είμαι υπερήφανος γι’ αυτή και δεν έχω καμιά συνδικαλιστική περαιτέρω φιλοδοξία. Πήρα την απόφαση αντιδρώντας και διαμαρτυρόμενος για όλα αυτά, αλλά πάνω από όλα για να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις που διαθέτω αυτές τις δύσκολες ώρες της κοσμοχαλασιάς στον ΟΣΕ, να θέσω υποψηφιότητα μόνος μου ως Ανεξάρτητος στο Λαρισαϊκό. Δεν δεσμεύομαι από τίποτα και από κανέναν, πέρα από την συνείδησή μου και το χρέος μου απέναντί σας. Σας είμαι ευγνώμων που με τιμήσατε επί 25 χρόνια με την εμπιστοσύνη σας Ποτέ δεν σας πρόδωσα και ούτε ποτέ λιποτάχτησα για να αποκτήσω άλλα πιο φανταχτερά προσοδοφόρα αξιώματα, όπως έκαναν αρκετοί άλλοι δήθεν υπερασπιστές μας, που εκμεταλλεύτηκαν με ιδιοτέλεια την ψήφο μας. Σας καλώ, να πάρετε άφοβα το ψηφοδέλτιο με το όνομά μου. Αψηφίστε τις απειλές και με σταυρό ή χωρίς σταυρό το ίδιο μετράει, ρίξτε το φανερά στην κάλπη. Απευθύνομαι στη συντριπτική πλειοψηφία των εντίμων συναδέλφων που αγωνιούν για το αύριο, αυτή την ώρα της κατεδάφισης των πάντων. Δώστε μου την θετική σας ψήφο, εφόσον με εμπιστεύεστε και πιστεύετε ότι με τις γνώσεις και εμπειρίες των 25 χρόνων αιρετής παρουσίας μου στον ΟΣΕ γνωρίζω καλύτερα από τον καθένα τα προβλήματα του ΟΣΕ και μπορώ να σας υπερασπιστώ με συνέπεια και επιχειρήματα απέναντι σ’ αυτούς που μας επιβουλεύονται στον αγώνα ζωής και θανάτου που δίνουμε σαν Σιδηροδρομικοί και σαν Έλληνες. Δυστυχώς όμως προδομένοι και λαβωμένοι από την αναξιοκρατία και την φαυλότητα του κατεστημένου της πολιτικοσυνδικαλιστικής νομενκλατούρας που κυριάρχησε στη πεθαμένη πια μεταπολίτευση. Μια νέα εποχή μπορεί να ανατείλει απ’ την καταχνιά του σήμερα και να ξαναζωντανέψει την πατρίδα και τον Σιδηρόδρομο. Όσοι αγανακτείτε δώστε μου την ψήφο ανοχής σας. Θα την κάνω εμπιστοσύνης.
Συνάδελφοι
Καίτοι είμαστε στο τελευταίο σκαλί της κατρακύλας, έχω την ελπίδα ότι πολλά μπορούν να διασωθούν ή να γίνουν από την αρχή. Αρκεί να βάλουμε πλάτη όλοι μαζί, αφού ξεπαστρέψουμε πρώτα τη σαπίλα που υπάρχει παντού. Σε αυτόν τον αγώνα συστρατεύομαι μαζί σας. Σεις μόνο έχετε το δικαίωμα να αποφασίσετε οριστικά, και όχι οι παρεούλες της ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ, αν είμαι ακόμη χρήσιμος ή όχι για το Σιδηροδρομικό κόσμο. Τρέφω απεριόριστη αγάπη και σεβασμό προς όλους του Συναδέλφους όλων των παρατάξεων εκτός από του Κυρίους στις παρέες που προανέφερα. Την επόμενη των εκλογών, ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων εκλογής μου ή μη, θα έχω ήσυχη την συνείδησή μου, ότι έκανα το χρέος μου απέναντί σας όπως πάντα, στη μέχρι τώρα θαρραλέα και έντιμη διαδρομή μου. Παραμένω ασυμβίβαστος αγωνιστής και ιδεολόγος όπως στο ξεκίνημά μου το 1983 όταν ξεκίνησα την Συνδικαλιστική μου πορεία στον ΟΣΕ γράφοντας, «ΤΟ ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ» της ΔΗ.ΚΙ.Σ, μητέρας της ΔΑΚΕ ΟΣΕ. Αυτήν την ώρα μια αντίδραση έχουμε για να περισώσουμε ότι το καλύτερο. Την :
«ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΙ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΕΝΑ ΣΩΜΑΤΕΙΟ»
«ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ»
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΡΑΠΑΝΟΣ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΛΑΡΙΣΑΪΚΟΥ
Αντί προεκλογικών συνθημάτων για την υπερψήφισή μου, αφιερώνω σε όλους του Συναδέλφους του παρακάτω στίχους. Τους χρειαζόμαστε όλοι οι Σιδηροδρομικοί και όλοι οι Έλληνες.
« Πλούτη και χώρες να χαθούν
Και τα βασίλεια και όλα,
Τίποτα δεν είναι, αν στητή
Μένει η ψυχή και ολόρθη»
Οι Σιδηροδρομικοί έχουν ψυχή και θα τα καταφέρουν και σήμερα όπως μετά την κατοχή τα κατάφεραν και ανέστησαν τον Σιδηρόδρομο απ’ τις καταστροφές των Γερμανών.
Δημ. Καραπάνος
Αιρετό μέλος Δ.Σ./ΟΣΕ 1985-2010
Νυν ανεξάρτητος υποψήφιος στο
Ιστορικό Σωματείο «Λαρισαϊκός»