Ο υπουργός Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων κ. Δημήτρης Ρέππας μιλώντας στην Βουλή για το Θέμα που πρόκυψε με τα Τέμπη και απαντώντας σε ερώτηση του Βουλευτή του ΚΚΕ κ. Αντώνη Σκυλλάκου είπε: «Ο χρόνος που θα απαιτηθεί προκειμένου να λειτουργήσει και πάλι το κλειστό τμήμα της ΠΑΘΕ στα Τέμπη, συναρτάται απολύτως με την ετοιμότητα του παραχωρησιούχου, κατέστησε σαφές σήμερα στη Βουλή ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Αντώνη Σκυλλάκου. Σύμφωνα με τα όσα περιλαμβάνει η σύμβαση, όπως εξήγησε ο Υπουργός, η συντήρηση, η λειτουργία, η ασφάλεια και η εκμετάλλευση του οδικού τμήματος και στην περιοχή των Τεμπών ανήκει κατ’ αρμοδιότητα αποκλειστικώς στον παραχωρησιούχο, στην εταιρεία δηλαδή που έχει αναλάβει το έργο της κατασκευής του νέου μεγάλου αυτοκινητόδρομου. «Ήρθε η ώρα να περάσουμε από τις διαπιστώσεις και τις μελέτες σε συγκεκριμένη πρωτοβουλία και δράση, ώστε να αποκατασταθεί και πάλι η κυκλοφορία», τόνισε ο κ. Ρέππας. Όσον αφορά τα συμβατικά νομικά ζητήματα τα οποία προκύπτουν για τις ευθύνες που πρέπει να αναληφθούν, ο Υπουργός παραδέχθηκε ότι «πράγματι υπάρχει μία διάσταση. Δεν συμφωνεί η Εγνατία Α.Ε. που είναι ο διαχειριστής του έργου για λογαριασμό του Δημοσίου, με τον παραχωρησιούχο για τα αίτια τα οποία οδήγησαν σ’ αυτό το πρόβλημα και στο κλείσιμο των Τεμπών. Το θέμα αυτό θα αντιμετωπιστεί, όπως προβλέπει η σύμβαση, στο πλαίσιο μιας διαιτησίας». Από κει και πέρα, ο Υπουργός αναφέρθηκε στις άλλες πρωτοβουλίες που λαμβάνονται, οι οποίες θα λειτουργήσουν μόνιμα. «Το πρώτο είναι ότι θα πρέπει επιτέλους να τοποθετηθεί και να λειτουργεί μόνιμα σε αυτήν την περιοχή εφ’ όσον ξαναλειτουργήσει το δίκτυο, ένα σύστημα παρατήρησης, ελέγχου και καταγραφής των φαινομένων που εκδηλώνονται στα εδάφη σε εκείνη την περιοχή, γιατί το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει και οξύνεται κατά περιόδους, αναλόγως των συνθηκών που επικρατούν.
Δεύτερον, αυτήν την ώρα εκπρόσωποι του Υπουργείου, της ΤΡΕΝΟΣΕ και ΕΔΙΣΥ επισκέπτονται άλλες χώρες στην Ευρώπη που διαθέτουν ανάλογα οχήματα – πλατφόρμες, προκειμένου να αξιοποιήσουμε την κλειστή παλιά σιδηροδρομική γραμμή, ώστε με αυτούς τους λεγόμενους κυλιόμενους αυτοκινητόδρομους να μεταφέρουμε φορτηγά, λεωφορεία, δεκάδες σε κάθε δρομολόγιο στη διαδρομή από Ευαγγελισμό μέχρι Ραψάνη, παρακάμπτοντας το τμήμα των Τεμπών για την ευκολότερη διακίνηση προϊόντων και εμπορευμάτων». Ο κ. Ρέππας ξεκαθάρισε τέλος, ότι υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο, έχουν γίνει ανακοινώσεις κι έχουν αποφασιστεί χρηματοδοτήσεις ώστε να διορθωθεί το οδικό δίκτυο το οποίο χρησιμοποιείται σήμερα ως εναλλακτικό, που είχε εγκαταλειφθεί τα τελευταία χρόνια στην τύχη του».