Σε καθημερινή εναγώνια προσπάθεια βρίσκονται οι υπηρεσίες του ΟΣΕ στον κλάδο της έλξης προκειμένου να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες σε προσωπικό. «Για εμάς που εκδίδουμε το δελτίο καθημερινής εργασίας του προσωπικού έχει μετατραπεί σε ένα καθημερινό σταυρόλεξο» λένε οι εργαζόμενοι. «Το προσωπικό καταβάλει πάνω από τις δυνάμεις του και περά από τα κανονιστικά όρια προσπάθεια προκειμένου εκτελέσουν όλα τα προγραμματισμένα δρομολόγια. Εάν το προσωπικό έκανε χρήση αναπαύσεων και αδειών είναι βέβαιο ότι τα μισά δρομολόγια θα ήταν ανεκτέλεστα» υπογραμμίζουν». Το πρόβλημα θα ενταθεί την νέα χρονιά με τις αυξημένες μεταφορές τόσο από τα βαλκάνια όσο και από την Ρωσία. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θυγατρική εταιρία του ΟΣΕ προχώρα σε νέες συμφωνίες μεταφοράς εμπορευμάτων πράγμα που θα επιδεινώσει το πρόβλημα με την έλλειψη προσωπικού. «Δεν γνωρίζουμε με ποιο τρόπο η εταιρία ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορέσει να ανταποκριθεί σε ένα τόσο μεγάλο μεταφορικό έργο την ώρα που το υπάρχον μεταφορικό έργο αδυνατεί να το διεκπεραίωση» Λένε στελέχη του Οργανισμού. Το χρόνιο πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού στους κλάδους αιχμής (Μηχανοδηγοί, κλειδούχοι, σταθμάρχες, προσωπικού σταθμών) έχει τεθεί μετά επιτάσεως τα τελευταία χρόνια από τις διοικήσεις του ΟΣΕ προς την πολιτική ηγεσία του εποπτεύοντος υπουργείου χωρίς να δοθεί λύση μέχρι σήμερα. Οι προσλήψεις το συντομότερο δυνατόν πρέπει να πραγματοποιηθούν χωρίς καμία άλλη καθυστέρηση.