Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου 2019

Λύση Σπηλιόπουλου επαναφέρει ο Κ. Καραμανλής για το τρένο στην Πάτρα.


Τη μελέτη Ζέκου προκρίνει ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής, για τη διέλευση του τρένου από την πόλη της Πάτρας και τη σύνδεσή του με το νέο λιμάνι.
Το ανέφερε ο ίδιος στη Βουλή.

Η μελέτη Ζέκου είχε συνταχθεί τον Δεκέμβριο του 2013 και ήταν η πρώτη που είχε παρουσιαστεί στο Δήμο Πατρέων, όταν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ ήταν ο Κώστας Σπηλιόπουλος.
Προφανώς η ανάσυρσή της, μετά από τόσα χρόνια, συνδέεται με την τοποθέτηση του κ. Σπηλιόπουλου στην θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ από την σημερινή κυβέρνηση.
Οπως αποκάλυψε ο Κώστας Καραμανλής μιλώντας στη Βουλή, για την διέλευση του τρένου από την Πάτρα, προκρίνεται η μελέτη Ζέκου, με μια επικαιροποίηση, καθώς είναι διαχειρίσιμη οικονομικά, ενώ προβλέπει παράλληλη λειτουργία και του Προαστιακού προς όφελος της πόλης.
Ο κ. Καραμανλής είπε χαρακτηριστικά «υπήρχε μελέτη το 2014, την οποία πετάξατε στον κάλαθο των αχρήστων και έλεγε για επίγεια διέλευση με διπλή γραμμή από το Ρίο έως τον Άγιο Ανδρέα, όπου γίνεται ο κεντρικός σταθμός, με δύο ή τρεις βυθίσεις -που είναι η υπογειοποίηση- στα Μποζαΐτικα, την Παναχαϊκή και την Αγυιά.
Από τον Αγιο Διονύσιο έως τον Αγιο Ανδρέα θα υπάρξει και εκεί μία βύθιση και εκεί μία μερική υπογειοποίηση με τη μορφή cut & cover για να ανοίξει η πόλη προς τη θάλασσα. Kαι με αυτό τον τρόπο, με έναν εξασφαλισμένο προϋπολογισμό 200 εκ ευρώ θα έφθανε το τρένο στο λιμάνι».

pelop.gr