Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2019

Με ΣΔΙΤ θα γίνεται η συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου, προτείνει η ΝΔ.


Την αναβάθμιση και συντήρηση του εθνικού και των προαστιακών δικτύων με «ΣΔΙΤ επιπέδου υπηρεσιών» προτείνει η ΝΔ, η οποία παρουσίασε χθες το πρόγραμμα Υποδομών του κόμματος, το οποίο περιελάμβανε και ενότητα για τις Μεταφορές.
Σύμφωνα με το στέλεχος της ΝΔ και πρώην γενικό γραμματέα Μεταφορών Νίκο Σταθόπουλο, «το 2013-14 είχε ετοιμαστεί ένα πρόγραμμα συντήρησης, μέσω συμβολαίου επιπέδου υπηρεσιών και ενώ είχε εξασφαλιστεί η χρηματοδότησή του με 100 εκατ. ευρώ, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ το εγκατέλειψε».
Όπως υπογραμμίζει ο κ. Σταθόπουλος, ο ανάδοχος θα πληρώνεται μόνον όταν η υποδομή θα βρίσκεται εντός των προβλεπόμενων ορίων, χωρίς μετρήσεις υλικών, χρόνων και άλλα πεδία αιωνίων διαφωνιών.
Επίσης, με καταγραφικό τραίνο και ανεξάρτητο πιστοποιητή που ελέγχει την κατάσταση της υποδομής, την απόδοση του αναδόχου και πιστοποιεί τις διενεργούμενες πληρωμές.
Τέλος, με χρήση προδιαγραφών επιπέδου και ποιότητας των στοιχείων της υποδομής, που θα πιστοποιούνται από ανεξάρτητο πιστοποιητή.
Σύμφωνα με τη ΝΔ, ο χρόνος που το ταξίδι με τρένο κρατά τόσες ώρες είναι οι κακοτεχνίες και η έλλειψη συντήρησης των γραμμών.

metaforespress.gr