Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Αστικές συγκοινωνίες: Υπεραισιόδοξος στόχος για έσοδα ύψους 40 εκατ. ευρώ.

Η πρόβλεψη για επιπλέον έσοδα ύψους 40 εκατ. ευρώ θεωρείται ιδιαίτερα αισιόδοξη, δεδομένου ότι το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο περίπου 20% του τζίρου των εταιρειών αστικών συγκοινωνιών
Επιπλέον έσοδα ύψους 40 εκατομμυρίων ευρώ έχουν εγγραφεί στους προϋπολογισμούς των εταιρειών αστικών συγκοινωνιών για το 2017, σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ.

Τα έσοδα αναμένεται να προκύψουν από την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, το οποίο θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία τον Ιούνιο.

Ωστόσο, η πρόβλεψη για επιπλέον έσοδα ύψους 40 εκατομμυρίων ευρώ θεωρείται ιδιαίτερα αισιόδοξη, δεδομένου ότι το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο περίπου 20% του συνολικού κύκλου εργασιών των εταιρειών αστικών συγκοινωνιών.

Ανησυχία προκαλεί και το γεγονός πως η εφαρμογή του μέτρου του ηλεκτρονικού εισιτηρίου εξελίσσεται μετ’ εμποδίων, κυρίως λόγω των πρωτοφανών βανδαλισμών που σημειώνονται σε ακυρωτικά μηχανήματα σε λεωφορεία και σε σταθμούς του μετρό.

Για τον περιορισμό των καταστροφών στα μέσα μεταφοράς, η αστυνομία θα αναλάβει στο προσεχές μέλλον τη φύλαξη των σταθμών του μετρό και των ΗΣΑΠ. Σύμφωνα με πληροφορίες, χρειάζονται περίπου 400 αστυνομικοί για την επαρκή φύλαξη όλου του δικτύου των σταθερών συγκοινωνιών. Μόνο στη γραμμή 1 των ΗΣΑΠ, το προσωπικό φύλαξης τώρα, το οποίο προέρχεται από ιδιωτικές εταιρείες security, ανέρχεται σε 145 άτομα. Η αστυνομία πάντως εμφανίζεται ιδιαίτερα επιφυλακτική για το εαν μπορεί να διαθέσει 400 αστυνομικούς για τη φύλαξη των σταθμών. 

Την ίδια ώρα, ο ΟΑΣΑ ετοιμάζει τηλεοπτικό σποτ και αφίσα τα οποία θα απευθύνονται στο επιβατικό κοινό και θα προσεγγίζουν το θέμα του σεβασμού και της σωστής χρήσης των μέσων μεταφοράς, ούτως ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία των μέσων και η δυνατότητά τους να βρουν πόρους για την περαιτέρω ανάπτυξή τους.

Τα μηνύματα θα χρησιμοποιηθούν για την ευαισθητοποίηση του πολίτη στο θέμα της καταβολής κομίστρου και της προώθησης της αντίληψης ότι το προσωπικό των αστικών συγκοινωνιών είναι εκεί για την εξυπηρέτηση του πολίτη.

Το τηλεοπτικό σποτ θα προβληθεί από τηλεοπτικούς σταθμούς αλλά και από δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης. Για τη δράση αυτή, ο ΟΑΣΑ υπέγραψε σύμβαση με την εταιρεία Louder than horn – ΑΔΕΛΦΟΙ ΤΖΕΝΑΛΗ, ύψους 13.450 € χωρίς ΦΠΑ.

Συντάκτης: Αχιλλέας Τόπας
Πηγή: skai.gr