Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2014

Σβήνουν τα… τρένα πριν τον σταθμό

Για πρώτη φορά από τη λειτουργία του μετρό στην Ελλάδα, οι επιβάτες αναγκάστηκαν να αναζητήσουν... φως στο τούνελ, εγκαταλείποντας συρμό με χαλασμένα φρένα - Για παλιό συρμό έκανε λόγο στην «Εφ. Συν.» εκπρόσωπος της ΣΤΑΣΥ.
Για πρώτη φορά από τη λειτουργία του μετρό στην Ελλάδα, χθες το πρωί οι επιβάτες αναγκάστηκαν να αναζητήσουν φως στο τούνελ, εγκαταλείποντας συρμό με χαλασμένα φρένα – Για παλιό συρμό έκανε λόγο στην «Εφ.Συν.» εκπρόσωπος της ΣΤΑΣΥ, καθώς και ότι «δεν τίθεται θέμα συντήρησης», ενώ οι εργαζόμενοι μιλούν για ελαττωματικούς νέους συρμούς.
«Απόδραση» από το τούνελ χρειάστηκε να κάνουν χθες οι επιβάτες του μετρό, για πρώτη φορά από τότε που λειτούργησε στις αρχές του 2000. Λίγο πριν από τις 10 π.μ., συρμός που κινούνταν στη γραμμή Ανθούπολη-Ελληνικό και βρισκόταν ανάμεσα στους σταθμούς Σεπόλια και Αττική παρουσίασε εμπλοκή στα φρένα και ακινητοποιήθηκε μέσα στη σήραγγα.
Επιστρατεύτηκε το επόμενο τρένο, για να βοηθήσει το χαλασμένο να φτάσει ώς τον σταθμό της Αττικής, μέτρο που έχει αποδώσει σε άλλες περιπτώσεις ακινητοποιήσεων. Αυτή τη φορά δεν είχε αποτέλεσμα και οι επιβάτες χρειάστηκε να εγκαταλείψουν τον συρμό μέσα από τον ειδικό διάδρομο που έχει κατασκευαστεί στη σήραγγα για περιπτώσεις ανάγκης, με τη βοήθεια του οδηγού και των υπαλλήλων των σταθμών. Υπήρχε στοιχειώδης φωτισμός μέσα στη σήραγγα, αλλά πολλοί επιβάτες χρειάστηκε να αξιοποιήσουν τα κινητά τους.
Εκπρόσωπος της ΣΤΑΣΥ δήλωσε στην «Εφ.Συν.» ότι ο συρμός ήταν παλιός, διευκρινίζοντας ότι δεν τίθεται θέμα συντήρησης. Εργαζόμενος στο μετρό όμως εξήγησε στην εφημερίδα ότι επρόκειτο για ένα από τα καινούργια τρένα, τα οποία βρίσκονται ακόμη στην τελική φάση «ρονταρίσματος» και έχει διαπιστωθεί ότι παρουσιάζουν προβλήματα στις πόρτες, αλλά και στους κινητήρες. Μάλιστα, τα προβλήματα στα δρομολόγια των νέων τρένων είναι συχνά.
Την Τρίτη το μεσημέρι στον τερματικό σταθμό του Ελληνικού, ένα τρένο που επρόκειτο να εκτελέσει δρομολόγιο προς Ανθούπολη ακινητοποιήθηκε λίγο πριν από την αποβάθρα, με αποτέλεσμα οι επόμενοι δύο συρμοί που τερμάτιζαν στο Ελληνικό να παραμείνουν ακινητοποιημένοι στον σταθμό για περίπου μισή ώρα, χωρίς να δοθεί εξήγηση στους επιβάτες που περίμεναν.

Της Χαράς Τζαναβάρα

efsyn.gr