Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ στις συζητήσεις Χρυσοχοΐδη με τρόικα

Το αντικείμενο της συνάντησης, στο υπουργείο Οικονομικών, του υπουργού Μεταφορών, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, με τους εκπροσώπους της τρόικα ήταν το πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων για την Εγνατία Οδό, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.

Κατά τη συνάντηση, συζητήθηκε και το θέμα της εφαρμογής των «αναλογικών διοδίων» (σσ: πληρωμή ανάλογα με την απόσταση, που διανύεται) στην Εγνατία Οδό.
Όπως ανέφερε παράγοντας του ΥΠΟΙΚ, «οι παραχωρησιούχοι είναι υποχρεωμένοι, βάσει των συμβάσεων, να έχουν έως το τέλος του 2015 αναλογικά διόδια παντού».
Εξάλλου, νωρίς το απόγευμα ξεκίνησε η συνάντηση των εκπροσώπων των δανειστών με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας.
Παράλληλα, σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών, απαντώντας στις αιτιάσεις των εργαζομένων στην εταιρεία ότι δεν ακούστηκε η άποψή τους στη Βουλή όταν ο υπουργός Μ. Χρυσοχοΐδης εξήγγειλε την επέκταση του Προαστιακού στο Σούνιο.
«Η ΕΡΓΟΣΕ είναι θυγατρική του ΟΣΕ. Η κυβέρνηση έχει την ευθύνη χρηματοδότησης και ο ΟΣΕ την ευθύνη σχεδιασμού των προδιαγραφών του κάθε έργου. Η ΕΡΓΟΣΕ κάνει τον σχεδιασμό υλοποίησης του έργου εντός των προδιαγραφών που καθορίσθηκαν» τονίζει το υπουργείο και προσθέτει: «Όλα αυτά τα απλά ισχύουν και για το συγκεκριμένο έργο. Οι γνώμες και οι προτάσεις όλων ακούσθηκαν και συζητήθηκαν. Ελήφθησαν οι αποφάσεις από τους αρμόδιους, γιατί οι πολίτες και η οικονομία θέλουν έργα και όχι λόγια και ατέρμονες διαμάχες. Όποιος έχει να συνεισφέρει θετικά στη βελτίωση των όρων κατασκευής ή επιτάχυνσης του έργου, ας το κάνει. Θα κερδίσουμε όλοι. Τα υπόλοιπα δεν προσφέρουν».
Το έργο θα υπερβεί σε κόστος τα 140 εκατ. ευρώ που εκτιμά το υπουργείο Υποδομών, αγγίζοντας σχεδόν το διπλάσιο ποσό, σύμφωνα με τους εργαζόμενους στην ΕΡΓΟΣΕ.

news.makedonias.gr