Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014

Πειραιάς: Τα έργα Μετρό και Τραμ σε εξέλιξη

Η κυκλοφοριακή συμφόρηση στον Πειραιά από τα έργα για την έλευση Μετρό και Τραμ είναι σε πλήρη εξέλιξη. Τα δύο έργα που θα αλλάξουν την εικόνα του κέντρου της πόλης θα αργήσουν να ολοκληρωθούν καθώς το Μετρό οδεύει για ολοκλήρωση το 2018 ενώ τα έργα του Τραμ στην καλύτερη περίπτωση θα ολοκληρωθούν στις αρχές του 2016.

ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Τα έργα για τον τερματικό σταθμό ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ στην συμβολή των οδών Ηρώων Πολυτεχνείου και Βασιλέως Γεωργίου είναι σε αναμονή για την ολοκλήρωση των απαραίτητων αρχαιολογικών ανασκαφών. Η Αττικό Μετρό προσπαθεί να τρέξει τις σχετικές εργασίες για να μην έχουμε επανάληψη παλαιότερων έργων με τα χρονοδιαγράμματα να τινάζονται στον αέρα. Πάντως προβλήματα και καθυστερήσεις έχουμε και στον σταθμό ΠΕΙΡΑΙΑΣ που το βασικό εργοτάξιο δεν έχει αναπτυχθεί μιας και πρέπει πρωτίστως να υπάρξει παρακαμπτήριος δρόμος μέσα από το λιμάνι.

ΕΡΓΑ ΤΡΑΜ, ΜΕ ΡΥΘΜΟΥΣ ΧΕΛΩΝΑΣ
Με απίστευτα αργούς ρυθμούς εξελίσσονται τα έργα για την επέκταση του Τραμ στο κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά. Μέχρι σήμερα έχουμε δει εργοτάξια αλλά δεν έχουμε δει σκάψιμο δρόμων. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές αυτό θα γίνει το αμέσως επόμενο διάστημα. Τα έργα ξεκινούν με τεράστια καθυστέρηση ενός έτους και απομένει να δούμε αν η καθυστέρηση θα συνεχίσει να μεγαλώνει. Το αρχικό χρονοδιάγραμμα για ολοκλήρωση αρχές του 2015 πήγε περίπατο και στην καλύτερη περίπτωση θα δούμε συρμούς Τραμ στο κέντρο του Πειραιάς στις αρχές του 2016.

«ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ» Η ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΦΑΛΗΡΟ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ένα έργο με μεγάλη προστιθέμενη αξία για την πόλη του Πειραιά, σύμφωνα με πολλά δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών ναυαγεί. Αν κάτι τέτοιο ευσταθεί τότε αποτελεί μεγάλο πλήγμα για την μελλοντική εικόνα της πόλης που θα παραμείνει κομμένη στα 2 με την γύρω περιοχή να μένει υποβαθμισμένη. Πάντως η Αττικό Μετρό δεν έχει κάνει κάποια σχετική ανακοίνωση για το έργο και τηρεί στάση αναμονής.

Ένα άλλο σενάριο που ακούγεται είναι το ναυάγιο της υπογειοποίησης του τμήματος Φάληρο-Πειραιάς να συνδυάζεται με το σχεδιαζόμενο έργο της υπογειοποίησης της Ομηρίδου Σκυλίτση που ίσως απαιτεί νέες μελέτες και ταυτόχρονη κατασκευή.

Να θυμίσουμε πως το έργο υπογειοποίησης στο τμήμα Φάληρο-Πειραιάς περιλαμβάνει και την κατασκευή ενός νέου υπόγειου σταθμού με την ονομασία ΚΑΜΙΝΙΑ και έχει εγκεκριμένους περιβαλλοντικούς όρους, όχι όμως και χρηματοδότηση.


ypodomes.com