Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2013

Ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ)

Με ανακοίνωση του το Σωματείο των μηχανοδηγών ΠΕΠΕ ενημερώνει του συναδέλφους του για  τις δραστηριότητες που ανέπτυξε την τελευταία περίοδο και τις αποφάσεις που πάρθηκαν για την επίλυση των προβλημάτων τους. Στην ανακοίνωση της η διοίκηση της ΠΕΠΕ αναφέρει:

«Στις 21/10/2013 στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκε το Δ.Σ. της Π.Ε.Π.Ε. με παρόντες όλα τα μέλη του Δ.Σ.


Τα θέματα στην ημερήσια διάταξη ήταν ενημέρωση, ΤΑΠΕΛ και διάφορα. Εγκρίθηκαν όλα τα ΤΑΠΕΛ για ιατρικούς λόγους αλλά και για νομική υποστήριξη μελών.
Έγινε ενημέρωση από τον Πρόεδρο και το Γενικό Γραμματέα για τα αποτελέσματα του Συνεδρίου της Π.Ο.Σ. αλλά και την εκλογική επιτυχία των οκτώ (8) μηχανοδηγών που βγήκαν στα όργανα της Π.Ο.Σ. Ευχόμαστε να έχουν μια θετική παρουσία σε μια δύσκολη εποχή για τους Έλληνες και τους Σιδηροδρομικούς όπου το κίνημα πρέπει να βρει τον καινούργιο βηματισμό του στο χώρο των μεταφορών.
Έγινε αναφορά στη συνάντηση με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την πορεία των θεμάτων που είχαν τεθεί υπόψη του εκτίμηση είναι ότι κάποια προχωρούν και σε εύλογο χρονικό διάστημα θα μπορούμε να είμαστε πιο συγκεκριμένοι για τα θέματα της ιδιωτικής ασφάλισης, εξοδολόγιο Πάτρας, Κιάτου, Δράμας και έναρξη μαθητείας των υπό ένταξη μηχανοδηγών (25/10/2013 ξεκινά η θεωρία στο ΚΕΚ).
Ενημέρωση για όλα τα θέματα της ALE αλλά και προτάσεις που έγιναν για κοινές δράσεις των Σωματείων του Νότου.
Ενημέρωση για την εκδίκαση της υπόθεσης του υποχρεωτικά μεταταγμένου Χατηκαλέα Ν. στα Διοικητικά Δικαστήρια, αναμένεται και κατάθεση συμπληρωματικού υπομνήματος αλλά και ενημέρωσης για τους υπόλοιπους που έχουν οριστεί να εκδικαστούν μέσα στο επόμενο διάστημα (εντός Νοεμβρίου).
Απόφαση της Π.Ε.Π.Ε. για προκήρυξη μαζί με την Π.Ο.Σ. 3ωρης στάσης εργασίας στις 05/11/2013 την ώρα που θα εκδικάζεται η προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Συμμετοχή στην 24ωρη απεργία της Γ.Σ.Ε.Ε. στις 06/11/2013 με μαζική συμμετοχή γιατί τα θέματα είναι κοινά και αυτή η πολιτική πρέπει να ανατραπεί.
Έγινε ενημέρωση του Δ.Σ. για την επίσκεψη του ΔΙΚΑΜ στη Θεσσαλονίκη και τη συζήτηση που είχαν μαζί του οι εκπρόσωποι της ΠΕΠΕ στη Βόρειο Ελλάδα για όλα τα θέματα.
Ενημερώθηκε το Δ.Σ. της Π.Ε.Π.Ε. για τη λειτουργία σελίδας μέσω internet με τίτλο «Μηχανοδηγοί ΤΡΑΙΝΟΣΕ», τα νέα της Έλξης αλλά και το email της Π.Ε.Π.Ε. όπου θα μπορούν όλοι να στέλνουν όλα τα θέματα που τους απασχολούν.
Έγινε μεγάλη συζήτηση για τα θέματα ασφάλειας της κυκλοφορίας. Θέση της Π.Ε.Π.Ε. είναι ότι γρήγορα η επιτροπή να εκδόσει το πόρισμα όπου μετά από αίτημα της ΠΕΠΕ συγκροτήθηκε για Δ/Η σειρά 450 για να έχουμε πλήρη εικόνα. Δεν έχουμε καμία διάθεση σε θέματα ασφάλειας να κάνουμε εκπτώσεις…!!!!
Επίσης ενημερώθηκε το Δ.Σ. για τη θετική εξέλιξη από τη μεριά του Ο.Σ.Ε. στο θέμα «βοηθήματα» και θα τεθεί και στη Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και από την Π.Ο.Σ. την Τετάρτη 23/10/2013 στη συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί.
Το Δ.Σ. της Π.Ε.Π.Ε. ομόφωνα αποφάσισε την έναρξη δικαστικών διαδικασιών για τα εξής θέματα:
Επικίνδυνο – ανθυγιεινό – 5 μήνες διακοπή.
Ενιαίο μισθολόγιο ένταξη κλάδου 25% + 25% μείωση (εγκύκλιος έξω από το Νόμο).
Κατάργηση της υπερωριακής αμοιβής λόγω ένταξης στο μισθολόγιο του Δημοσίου ενώ η εταιρεία ανήκει στις διατάξεις της Εργατικής Νομοθεσίας.
Ασφαλιστικές κρατήσεις πολλά χρόνια σε μια σειρά από επιδόματα (π.χ. λειτουργικό κ.λ.π.) και τώρα όχι υπολογισμός στη σύνταξη.
Αποστολή εξωδίκου σαν δεύτερο βήμα προς τον κ.Κεφαλογιάννη για τις (αστοχείς) δηλώσεις του στο σταθμό ΣΚΑΙ για τη μισθοδοσία Σιδηροδρομικών.
Αναμονή της απάντησης της Διοίκησης για το 30% για την 6η ημέρα αλλά και για  τα 10 € από επιστροφή διανυκτέρευσης από την απάντηση της Διοίκησης θα καθορίσουμε τις επόμενες ενέργειες και αυτό το θέμα έχει να κάνει με την Εργατική Νομοθεσία αλλά και τη μη αναφορά στο νόμο για το ενιαίο μισθολόγιο, οπότε νομίζουμε ότι πρέπει να δοθεί άμεσα.
Το ΣΤΑ θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη το δεύτερο 15νθημερο του Δεκεμβρίου.
Επίσης θέματα όπως η ιδιωτικοποίηση και τις θέσεις που πρέπει να έχει το κίνημα αλλά και η Π.Ε.Π.Ε. έγιναν πολλές αναφορές από όλα τα μέλη του Δ.Σ.
Ένα είναι σίγουρο και δεν πρέπει να το ξεχνά κανείς: οι Σιδηρόδρομοι και στην Ελλάδα είναι εργαλείο ανάπτυξης και πρέπει να μείνουν κάτω από την εποπτεία του Δημοσίου. Άλλο θέμα ήταν η ενημέρωση για την επαναφορά στα τοπικά της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΛΑΡΙΣΑΣ – ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ του 2ου Μηχανοδηγού που είχε κοπεί λόγω τεύτλων.
Απόφαση για αίτημα στη Διοίκηση για επανακυκλοφορία των κομμένων προαστιακών δρομολογίων στη Βόρειο Ελλάδα (Έδεσσα – Λάρισα – Θεσσαλονίκη).
Την επόμενη ημέρα δηλαδή στις 22/10/2013 και ώρα 10.00’ πραγματοποιήθηκε η συγκέντρωση στο χώρο του Επιβατικού Σταθμού και για άλλη μια φορά τονίστηκε από όλους μέλη και συνδικαλιστές ότι οι εποχές θέλουν αγωνιστικότητα, ωριμότητα, συλλογικότητα για να μπορέσουμε όλοι μαζί να ανατρέψουμε αυτές τις πολιτικές.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς.


                                         ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Π.Ε.Π.Ε.
                 Ο Πρόεδρος                                       Ο Γενικός Γραμματέας
          ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥΡΛΗΣ                  ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ