Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012

Γιώργος Γράτσος: «Η κρουαζιέρα πρέπει να δέσει όπου επιθυμούν οι εφοπλιστές»



O πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Γιώργος Γράτσος, έχει κάθε λόγο να αισθάνεται δικαιωμένος από τις εξελίξεις στο Λιμάνι του Πειραιά και συγκεκριμένα από τη συμφωνία Cosco - Hewlett Packard - ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στρέφει τώρα το ενδιαφέρον σε άλλες «εκκρεμότητες» που αφορούν την κρουαζιέρα, την ακτοπλοΐα και τα σκάφη αναψυχής.

«Από το 1999 -και τότε ως πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου- αναφερόμουν στην ανάγκη σύνδεσης του τρένου με τον Πειραιά» λέει μιλώντας στη «Ν», «καθώς το γεωγραφικό πλεονέκτημα στις θαλάσσιες μεταφορές από την Απω Ανατολή το είχε πάντα η Ελλάδα, αλλά μας έλλειπε», όπως προσθέτει, «η σιδηροδρομική σύνδεση του Ικονίου με το Θριάσιο Πεδίο που είχε αρχίσει από τη δεκαετία του 1990 αλλά δεν είχε ολοκληρωθεί».
Σύνδεση με τρένα
Εστω και έπειτα από 20 σχεδόν χρόνια, αυτή φαίνεται να ολοκληρώνεται προς όφελος της οικονομίας μας, σημειώνει ανακουφισμένος ο κ. Γράτσος. «Αν λοιπόν η μάχη για το τρένο εστέφθη από επιτυχία, το ερώτημα είναι ποιος είναι ο επόμενος στόχος» διερωτάται και συνεχίζει: «Πρέπει να πετύχει το άνοιγμα της χώρας μας στην κρουαζιέρα. Για να γίνει όμως αυτό, θα πρέπει να έχουν όλοι πάντα στο νου τους ότι το προϊόν που παράγουμε ή η υπηρεσία που προσφέρουμε έχει κάποια αξία για να την αποκτήσουν».


ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ -
 lkar@naftemporiki.gr