Σάββατο, 28 Ιουλίου 2012

Επιλέγουν τον ΟΣΕ για Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Ολοένα και περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν τα τρένα του ΟΣΕ για τη μετακίνησή τους μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Τα στοιχεία δείχνουν ότι η επιβατική κίνηση εκτοξεύθηκε πέρσι το καλοκαίρι όταν και «ρίχτηκαν» στην αγορά τα εκπτωτικά εισιτήρια, που έφταναν ακόμη και τα 9 ευρώ για την απλή μετάβαση από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη ή αντίστροφα.
Ο Ιανουάριος του 2011 βρήκε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με μόλις 40.000 επιβάτες στο δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, οι οποίοι τον Ιούνιο του ίδιου χρόνου άγγιξαν τους 50.000. Η πολιτική των προσφορών ωστόσο που δρομολογήθηκε τον περσινό Ιούλιο οδήγησε σε μεγάλη στροφή προς τα τρένα, με αποτέλεσμα ο Ιούλιος και ο Αύγουστος του 2011 να βρίσκει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με 120.000 επιβάτες στο εν λόγω δρομολόγιο. Το φετινό καλοκαίρι καταγράφεται κάμψη στην κίνηση, η οποία δεν ξεπερνά τους 105.000-110.000 επιβάτες τον μήνα.
Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας θα έπρεπε το φετινό καλοκαίρι η κίνηση να καταγράφει αύξηση σε σχέση με πέρσι, ωστόσο μια σειρά παραγόντων περιορίζουν την κίνηση. «Τα προβλήματα στο δίκτυο που οδηγούν σε βραδυπορίες των συρμών και καθυστερήσεις λόγω ελλιπούς συντήρησης και γενικότερα ο περιορισμός των μετακινήσεων λόγω οικονομικής συγκυρίας έχουν οδηγήσει στη μικρή μείωση της κίνησης», εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Θαν. Ζηλιασκόπουλος. Η γενικότερη όμως αλλαγή της πολιτικής της εταιρείας που επιχειρεί να δημιουργήσει μια σχέση εμπιστοσύνης με τον επιβάτη, εκτιμάται ότι θα επιφέρει κάποια στιγμή τα επιθυμητά αποτελέσματα. Σε περίπτωση που ένα τρένο έχει καθυστέρηση μεγαλύτερη της μισής ώρας, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρέχει στον ταξιδιώτη έκπτωση 25% στην αγορά του επόμενου εισιτηρίου. Η ανάπτυξη των υπηρεσιών κράτησης μέσω Διαδικτύου έχει στρέψει το νεανικό κοινό στο τρένο. Σήμερα το 40% των κρατήσεων εισιτηρίων γίνεται μέσω Διαδικτύου, γεγονός το οποίο περιορίζει σημαντικά το λειτουργικό κόστος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διευκολύνοντας παράλληλα τους επιβάτες. Εντός του Αυγούστου αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία και η υπηρεσία κρατήσεων και αγοράς εισιτηρίων με πιστωτική κάρτα είτε μέσω Διαδικτύου είτε μέσω τηλεφωνικού κέντρου. «Στόχος μας είναι να παρέχουμε όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστες υπηρεσίες, το οποίο δυστυχώς δεν είναι πάντα εύκολο με τα προβλήματα που έχει ο ΟΣΕ και τις ελλείψεις στο δίκτυο» περιγράφει ο κ. Ζηλιασκόπουλος.
"Καθημερινή"