Κυριακή, 27 Μαΐου 2012

Η νέα μετωπική σύγκρουση τρένων δημιουργεί αμφιβολίες για τη σιδηροδρομική ασφάλεια του συστήματος της Πολωνίας.

Δύο τρένα συγκρούστηκαν μετωπικά στη Βαρσοβία  νωρίς το πρωί τραυματίζοντας δύο άτομα, σχεδόν τρεις μήνες μετά την μετωπική σύγκρουση τρένων κοντά στην νότια πόλη του Szczekociny - το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα της Πολωνίας σε 22 έτη, τα οποία σκοτώθηκαν 16 άνθρωποι και τραυματίστηκαν 57, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με την ασφάλεια του σιδηροδρομικού συστήματος στην Πολωνία.

Το ατύχημα συνέβη  στις 5. 45 π.μ. . Δεν είναι ακόμα γνωστό γιατί και τα δύο τρένα ταξίδευαν στην ίδια γραμμή με μικρή ευτυχώς ταχύτητα  Η σύγκρουση προκάλεσε στους συρμούς  ελαφρές ζημιές. Ένα άτομο εισήχθη στο νοσοκομείο και ο άλλος ελαφρά τραυματίας. Η έρευνα για το ατύχημα είναι τώρα σε εξέλιξη. Οι  σιδηροδρομικές ενώσεις εργασία της Πολωνίας διαδήλωσαν τον Απρίλιο στη Βαρσοβία και απαίτησαν περισσότερη χρηματοδότηση και βελτίωση των μέτρων ασφαλείας για τον σιδηροδρομικό τομέα. Οι εργαζόμενοι στους σιδηροδρόμους κατηγορούν την Szczekociny  για τις περικοπές στον χρόνο κατάρτισης των υπευθύνων για την ασφάλεια των σιδηρόδρομων. Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Σιδηροδρόμων, η Πολωνία έχει τα πιο επικίνδυνο σιδηροδρομικό δίκτυο  στην ΕΕ και ένας στους έξι σιδηροδρομικά ατυχήματα σε κράτη μέλη της ΕΕ θα συμβεί στην Πολωνία. Μια έκθεση από τον οργανισμό δείχνει ότι υπήρχαν 449 σιδηροδρομικά ατυχήματα στην Πολωνία το 2010. Η Γερμανία ήταν η δεύτερη με 297 ατυχήματα ακολουθεί η Ρουμανία με 271. Η Γαλλία είχε 15 συγκρούσεις μεταξύ των τρένων το 2010, το μεγαλύτερο στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Από το σύνολο των 1.265 θανατηφόρα σιδηροδρομικά ατυχήματα στην ΕΕ το 2010, 283 συνέβη στην Πολωνία. Πολωνία ολοκλήρωσε επίσης τα στατιστικά στοιχεία όσον αφορά τον αριθμό των πεζών που έχουν πληγεί από ένα τρένο, 341, και όσον αφορά τα ατυχήματα σε σιδηροδρομικές διαβάσεις, 86.