Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2011

Έκλεψαν καλώδια του ΟΣΕ..

Συνολικά 1800 μέτρα καλωδίων του ΟΣΕ είχαν κλέψει αλλοδαποί που ωστόσο στάθηκαν άτυχοι και εντοπίστηκαν από τους αστυνομικούς. Πρόκειται για 4 άνδρες που κινούνταν με το αυτοκίνητό τους στην περιοχή της Λιβαδειάς.
Οι αστυνομικοί επιχείρησαν να σταματήσουν το όχημα για έλεγχο όμως ο οδηγός ανέπτυξε ταχύτητα. Ακολούθησε καταδίωξη κατά την διάρκεια της οποίας οι τρεις από τους αλλοδαπούς κατάφεραν να πηδήξουν από το αυτοκίνητο και να εξαφανιστούν. Οι αστυνομικοί κατάφεραν τελικά να ακινητοποιήσουν το όχημα και να συλλάβουν τον οδηγό. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του lamiastar.gr η αξία των κλοπιμαίων φτάνει τα 20.000 Ευρώ.
 lamiastar.gr
Κλοπή καλωδίων του ΟΣΕ στην Αγχίαλο Θεσσαλονίκης
Κλοπή καλωδίων του ΟΣΕ, όπως γράψαμε, είχαμε και την περασμένη Παρασκευή στο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης –Ειδομένης κοντά στην Αγχίαλο. Όπως μας πληροφόρησαν η ζημιά είναι μεγάλη δεδομένου του μεγάλου μήκους των καλωδίων που εκλάπησαν.
Το «κυνήγι» του χαλκού
Επιστροφή στην εποχή του χαλκού. Αυτό το ξεχασμένο για πολλά χρόνια πολύτιμο μέταλλο που η τιμή του αυξήθηκε από το 2001 έως το 2008 κατακόρυφα κατά 500% μπαίνει στο στόχαστρο των επιτήδειων. Η τιμή του χαλκού φτάνει τις 7.500 δολάρια τον τόνο, ενώ το 2010 είχε αγγίξει τις 10.000 δολάρια. Συμμορίες κλέβουν μετασχηματιστές της ΔΕΗ, χιλιόμετρα καλωδίων από τον ΟΣΕ, ενώ τον Οκτώβριο σε περιοχή της Εύβοιας άγνωστοι παραβίασαν την πίσω πόρτα επιχείρησης που υπολειτουργεί και αφαίρεσαν τα καλώδια χαλκού με ζημιά που ξεπερνά τις 15000 ευρώ. Ο μεγαλύτερος αριθμός κλοπών στο δίκτυο της ΔΕΗ καταγράφεται το χειμώνα σε περιοχές που υπάρχουν πολλές αρδευτικές εγκαταστάσεις που δεν χρησιμοποιούνται.Ο διευθυντής δικτύων της επιχείρησης, Ηρακλής Μενεγάτος, μιλώντας στον ΑΘΗΝΑ 984, ανέφερε ότι η ζημιά ξεπερνά τα 10εκ ευρώ, ενώ συστήνει στους πολίτες να είναι προσεκτικοί όταν αντιληφθούν κλοπή μετασχηματιστή λόγω της πιθανής ύπαρξης αιωρουμένων καλωδίων υπό τάση.Ο άλλος στόχος των συμμοριών είναι το δίκτυο του ΟΣΕ με επίσης μεγάλη οικονομική ζημία για τον Οργανισμό, αλλά και κοινωνικό κόστος καθώς μπορεί να είναι ανέφικτη για αρκετές μέρες η πραγματοποίηση δρομολογίων. Όπως επισήμανε ο μηχανοδηγός του ΟΣΕ και μέλος του σωματείου εργαζομένων, Νώντας Θεοδωρόπουλος, οι περισσότερες "επιδρομές" έχουν γίνει στο δίκτυο ηλεκτροκίνησης από τις Αχαρνές έως την Τιθορέα.