Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2011

Έγραψαν για το Όμιλο του ΟΣΕ

…Αντιθέτως πιο συμμαζεμένο είναι το κονδύλι που δίνει η ΓΑΙΑ ΟΣΕ (η εταιρεία που έχει αναλάβει να πουλήσει την ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ) για λογιστικές υπηρεσίες, 26.000 + ΦΠΑ για έναν χρόνο. Τα καλά λογιστικά είναι πάντα χρήσιμα. Καλό είναι επίσης να έχεις και έσοδα.
Η ΓΑΙΑ ΟΣΕ αποφάσισε επίσης να δώσει κι άλλα 5.500 ευρώ + ΦΠΑ για να επανασχεδιάσει τον δικτυακό της τόπο (www.gaiose.gr). Δεν ξέρω εάν στις 4 Οκτωβρίου είχαν στο Διαδίκτυο το νέο ή τον παλιό ιστότοπο. Μπορώ να βεβαιώσω όμως ότι οι πωλήσεις δεν πάνε καλά. Προσφάτως έδωσαν νέα παράταση για τα ακίνητα του ΟΣΕ Ερμού και Αριστοτέλους (2.400 τ.μ.) και Γούναρη και Σβώλου (1.000 τ.μ.) στη Θεσσαλονίκη…

“TA NEA”

...Εκκρεμότητες σε αστικές συγκοινωνίες και ΟΣΕ .Δεν είναι όμως μόνο τα επαγγέλματα του κλάδου των μεταφορών που θα αποτελέσουν θέματα προτεραιότητας για τον κ. Βορίδη καθώς σε εκκρεμότητα παραμένουν μια σειρά από θέματα που αφορούν υπουργείο. Κατ’ αρχήν η αυστηρή υλοποίηση των προγραμμάτων εξυγίανσης σε ΟΣΕ και αστικές συγκοινωνίες. Τα προγράμματα αυτά, σύμφωνα με τα όσα είχε παραδεχθεί πρόσφατα και ο κ. Ραγκούσης δεν κινούνται εντός των στόχων καθώς τα ελλείμματα είναι μεγαλύτερα από αυτά που θα έπρεπε. Στο πλαίσιο αυτό έχει ζητηθεί και η περαιτέρω μείωση του προσωπικού των αστικών συγκοινωνιών και του ΟΣΕ, μέσω εργασιακής εφεδρείας και προσυνταξιοδοτικού καθεστώτος, παρότι από την πλευρά των εργαζομένων υποστηρίζεται ότι δεν υπάρχουν νέα περιθώρια μειώσεων. Σε ότι αφορά τον όμιλο ΟΣΕ ο σχεδιασμός έκανε λόγω για αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έως το τέλος του έτους, ωστόσο καμία κίνηση δεν έχει γίνει προς την κατεύθυνση αυτή παρότι η εταιρεία βρίσκεται εντός των οικονομικών στόχων που είχαν τεθεί και είναι, ίσως, μια ευκαιρία να αναζητηθούν υποψήφιοι αγοραστές τώρα που δεν παράγει ελλείμματα. Σε εκκρεμότητα βρίσκονται επίσης και μια σειρά διαγωνισμών για την ανάθεση σημαντικών έργων του σιδηροδρόμου..

“Euro2dey”

…Η ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά ήταν το βασικό θέμα συζήτησης στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στα μέλη του προεδρείου της Διεθνούς Ναυτικής Ενωσης (ΔΝΕ) με το γ.γ. Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής Αθ. Πάλλη.
Το προεδρείο της Ενωσης επισήμανε την ανάγκη προώθησης και υλοποίησης των επενδύσεων που έχουν προγραμματιστεί εκ μέρους του ΟΛΠ για τους σταθμούς αυτοκινήτων και κρουαζιέρας, ενώ έγινε λόγος και για την καθυστέρηση των διαδικασιών της σιδηροδρομικής σύνδεσης των εμπορικών τμημάτων του λιμανιού container terminal και car terminal με το Θριάσιο Πεδίο, το οποίο όπως τονίστηκε αποτελεί κομβική επένδυση για τη χώρα…

Enet.gr

....Γολγοθά λιτότητας έως το 2015 φέρνει το Νέο Μνημόνιο. Μεταφορές: Μέχρι τις αρχές του 2013 τα εισιτήρια του ΟΑΣΑ και του ΟΣΕ θα αυξηθούν κατά 25% τουλάχιστον, ενώ θα μειωθεί η μεταβατική περίοδος για την απελευθέρωση των οδικών μεταφορών. Ειδική μνεία γίνεται και για τα ταξί, όπου η κυβέρνηση δεσμεύεται ότι μέχρι το τέλος του 2011 θα άρει τα εμπόδια για την είσοδο στην αγορά των ταξί, δηλαδή τον περιορισμό στις άδειες...

Iefimerida.gr