Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Με επίκεντρο τον ΟΣΕ. Κόντρα Πέτσου -Πάγκαλου

Δριμεία επίθεση εναντίον του Θεόδωρου Πάγκαλου εξαπέλυσε ο Γιώργος Πέτσος, με αφορμή τα γραφόμενα του αντιπροέδρου της κυβέρνησης στο βιβλίο του «Με τον Ανδρέα στην Ευρώπη» όπου αναφέρει ότι ο κ. Πέτσος όταν ήταν πρόεδρος του ΟΣΕ διατηρούσε υπερπολυτελές γραφείο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του κ. Πέτσου
Κύριο
Θεόδωρο Πάγκαλο
Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης
Θέμα: Αναφορές στο βιβλίο σας με τον τίτλο «Με τον Ανδρέα στην Ευρώπη»
Κύριε πρόεδρε,
Με έκπληξη, διάβασα αποσπάσματα του βιβλίου σας με τίτλο «Με τον Ανδρέα στην Ευρώπη – εκδόσεις Πατάκη» στα ΝΕΑ του Σαββατοκύριακου 15 – 16 Ιανουαρίου 2011.
Άλλωστε το βιβλίο σας δεν επρόκειτο ποτέ να το αγοράσω διότι σας γνωρίζω και ήμουν βέβαιος ότι δεν επρόκειτο να προσθέσω τίποτε περισσότερο στις γνώσεις μου παρά μόνον «ανακρίβειες» και «μισές αλήθειες» τις οποίες κατά κόρον χρησιμοποιείται στην πολιτική σας καριέρα .
Στ’ αποσπάσματα λοιπόν του βιβλίου σας που διάβασα στο δημοσίευμα αυτό στην σελίδα 25 και στο κεφάλαιο ο αδύναμος υπουργός απέναντι στις πανίσχυρες (και χλιδάτες) ΔΕΚΟ, αναφέρεσθε στο όνομά μου και μάλιστα την εποχή που υπηρετούσα ως πρόεδρος του ΟΣΕ τα έτη (Οκτώβριο 1993 – Φεβρουάριος 1996).
Στην περιγραφή σας μάλιστα - ψευδέστατη καθ’ ολοκληρίαν, ομιλείτε για ……… μεγαλειώδη επίπλωση! ατέλειωτο σε έκταση γραφείο……. και σε δωμάτιο που ο πρόεδρος του ΟΣΕ είχε κατασκευάσει, κοιμόταν σ’ αυτό και έκανε το ντους του!!!!....
Η αναφορά σας αυτή μου προκάλεσε εντύπωση διότι, πέραν του ψεύδους που περιέχει και της διαφαινόμενης «αρρωστημένης φαντασίας σας» για λόγους ίσως νέας στοχοποίησής μου, (άλλωστε το συνηθίζετε αυτό από την εποχή του 1989), σας γνωρίζω τ’ ακόλουθα:
Α. Το μέγεθος του γραφείου και την επίπλωση την βρήκα όταν ανέλαβα τον ΟΣΕ το 1993 από τις προηγούμενες Διοικήσεις των κυβερνήσεων Α. Παπανδρέου και Κ. Μητσοτάκη. Εγώ όχι μόνον δεν προσέθετα ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ, αλλά ούτε άλλαζα την διαρρύθμισή του.
Β. Επίσης δεν υπήρχε κανένα δωμάτιο ανάπαυσης για τον πρόεδρο ούτε μπάνιο για να κάνει το ντους του, ούτε βεβαίως εγώ δημιούργησα τίποτε τέτοιο!......
Όσο για την αναφορά σας στην αλαζονεία όσων τοποθετούνται επικεφαλής Δημοσίων οργανισμών ας την αναζητήσετε «αλλού», σε σας τον ίδιο και το στενό σας περιβάλλον ίσως, διότι εγώ προσωπικά, αν διακατεχόμουν και από ελάχιστα ψήγματα αλαζονείας δεν θα δεχόμουν να γίνω πρόεδρος του ΟΣΕ, αφού είχα ήδη διατελέσει πέντε φορές Υπουργός και μάλιστα Υπουργός Μεταφορών ώστε να αναγκασθώ να έχω προϊστάμενο υπουργό πρώην συνάδελφό μου και μάλιστα …… εσάς.
Βεβαίως, μας έχετε συνηθίσει σε παρομοίου είδους «ψεύτικες, αλληγορικές και ιδιόρρυθμες, ατάκες», αλλά όταν αναφέρεσθε σε πρώην συναδέλφους σας, θα πρέπει να είστε πιο προσεκτικός, πιο ειλικρινής και κυρίως ευπρεπής.

Αν αυτό δεν το μπορείτε, τουλάχιστον σωπαίνετε……

Για την ιστορία σας γνωρίζω ότι, περνώντας από πέντε Υπουργεία, μία Διοίκηση ενός Κρατικού οργανισμού και μία Νομαρχία, σε κανένα χώρο δεν άλλαξα επίπλωση, ούτε ακόμη και τα φθαρμένα καλύμματα των καναπέδων, που έβρισκα ώστε να μην επιβαρύνω τους προϋπολογισμούς των υπηρεσιών που υπηρετούσα.
Εν πάσει περιπτώσει – οι εκφράσεις και τα κείμενα σας, σας προσδιορίζουν – στην συνείδηση του λαού και της κοινής γνώμης….
Λυπούμαι γιατί σας εκτιμούσα.
«Πρώτο Θέμα»