Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2010

Είπαν για τον ΟΣΕ.

• Φ. ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ: « Έχει ζητηθεί για όλες τις ΔΕΚΟ να εκπονηθούν στρατηγικά σχέδια αναδιοργάνωσης για την περίοδο 2011-2013. Υπάρχει ήδη από το αρμόδιο Υπουργείο σχέδιο για τον ΟΣΕ. Κάθε επιχείρηση θα εξεταστεί ξεχωριστά και για κάθε μία θα υπάρξει κατ’ αρχάς εξορθολογισμός της λειτουργίας και αύξηση της αποδοτικότητας. Το πλαίσιο αποκρατικοποιήσεων υπάρχει, αλλά δεν εξαντλείται σε αυτό η λύση για τα προβλήματα διαφόρων ΔΕΚΟ, για τις οποίες πρέπει να διατηρηθεί ο δημόσιος χαρακτήρας τους. Θυμίζω ότι η μισθολογική πολιτική του 2010 -πλαφόν και οριζόντιες μειώσεις- ισχύει αντίστοιχα και για τις ΔΕΚΟ και εκτιμάται εξοικονόμηση της τάξεως των 200 εκ. ευρώ».
• Χρ. Πρωτόπαππας: «Στο δημόσιο θα παραμείνουν ΟΣΕ, ΕΘΕΛ και ΔΕΗ, αλλά στόχος είναι η εξυγίανση τους διαβεβαίωσε τη Δευτέρα, μιλώντας στο ΣΚΑΪ, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Χρήστος Πρωτόπαπας. Δεν είμαι κατά του κράτους, αλλά θέλω κράτος χρήσιμο στους πολίτες. τόνισε χαρακτηριστικά. Όσον αφορά τον ΟΣΕ ο κ. Πρωτόπαππας δήλωσε ότι «δεν πρέπει όταν μιλάμε για εξυγίανση του Οργανισμού να αναφερόμαστε μόνο στους εργαζόμενους. Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος έκανε αυτοκριτική για τις ευθύνες του ΠΑΣΟΚ αναφορικά με την κακοδιαχείριση του ΟΣΕ. Ευθύνονται και οι κυβερνήσεις, όπως η δική μας, και οι διοικήσεις. Στα μάτια της κοινής γνώμης το ν/σ για τον ΟΣΕ είναι ισορροπημένο, και ο υπουργός Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας αναγνώρισε τις ευθύνες που μας αναλογούν» πρόσθεσε. Ο κ. Πρωτόπαπας σημείωσε ότι με το ν/σ για τον ΟΣΕ «μπαίνουμε σε ένα μοντέλο αλλαγής επιχειρησιακού σχεδίου, στην επανεξέταση του συστήματος προμηθειών και γίνονται προσπάθειες για να μην απολυθούν εργαζόμενοι με σεβασμό των συλλογικών συμβάσεων όσον αφορά τις τακτικές αποδοχές». «Οι γραμμές του ΟΣΕ ανήκουν στο κράτος, ο ιδιώτης θα μπει στην εκμετάλλευση των γραμμών όπως προβλέπεται και σήμερα από την ΕΕ. Κρατάμε το δίκτυο, την ασφάλεια του πολίτη» τόνισε.
• Δ.Ρέππας: «Βόμβα στην πορεία των σιδηροδρόμων αποτελεί η συνεχής παραγωγή ελλειμμάτων και η ζημιογόνα κακοδιαχείριση. Δεν υπάρχει περιθώριο για χάσιμο ούτε μιας ημέρας επιπλέον", υπογραμμίζει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα "Αποκαλύψεις" ο υπουργός Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας."Θέσαμε από την πρώτη στιγμή τις κόκκινες γραμμές της πολιτικής μας, δηλαδή να μην κλείσει ο σιδηρόδρομος ούτε να απολυθούν εργαζόμενοι, με ταυτόχρονη όμως εξυγίανση της πιο ζημιογόνου ΔΕΚΟ της Ευρώπης", αναφέρει ο κ. Ρέππας και προσθέτει: Ο σιδηρόδρομος έχει μέλλον γιατί είναι το πιο φιλοπεριβαλλοντικό μέσο και το μέσο επιλογής από άποψη ασφάλειας».