Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

Πως αποφύγαμε την Σύγκρουση. Συγκλονιστική αφήγηση του μηχανοδηγού του τρένου


«Δεν μπορώ να συνέρθω ακόμα από το σοκ» δηλώνει στα «Σιδηροδρομικά Νέα» ο μηχανοδηγός Δημήτρης Λειβαδιώτης που εκτελούσε το δρομολόγιο 444 για την Κωνσταντινούπολη και βρέθηκε σε πορεία σύγκρουσης με την αμαξοστοιχία Ιντερσίτι 91 που προέρχονταν από την Αλεξανδρούπολη. "Είδα από μακριά ένα φάρο αναμμένο και κάτι βαγόνια να κινούνται προς την δική μας κατεύθυνση στον σταθμό Λευκοθέας, αμέσως και χωρίς καθυστέρηση έπιασα ακαριαία πέδη, ταυτόχρονα καλούσα τον συνάδελφο μου να σταματήσει, έχουμε σύγκρουση φώναξα, για καλή μας τύχη άκουσε την λέξη να σταματήσει και έπιασε και αυτός ακαριαία πέδη και σταματήσαμε και οι δύο σε απόσταση 100 περίπου μέτρων . Δεν μπορώ να σας περιγράψω την κατάσταση την δική μου και των συναδέλφων μου μηχανοδηγών εκείνη την στιγμή. Δοξάζω τον θεό που είμαι ζωντανός. Χάρις στα αστραπιαία μου αντανακλαστικά αποσόβησα τα χειροτέρα».