Αγαπητοί Συναδελφοι Σιδηροδρομικοί κσι φίλοι του Σιδηροδρομου
Στις 24/9/2025 δημοσιευθηκε διακηρυξη για ανάθεση μελέτης μετατροπής της μετρικης σιδηροδρομικής γραμμης Κορίνθου-Τρίπολης/ Καλαμάτας σε ….ποδηλατόδρομο με χρηματοδότηση 3,5 εκατομμυρίων ευρώ από το Πράσινο Ταμειο.
Η αντίδραση πολλών επιστημονικών Συλλογων ήταν αμεση. Πρώτα ο Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρομου( ΣΦΣ) και ο Συλλογος Φίλων Σιδηροδρομου Μεσσηνίας, η Ελληνική ΕταιριαΠεριβαλλοντος και Πολιτισμου , ο Συλλογος για την Προστασία της Βιομηχανικησο Σύλλογος Διπλωματούχων Μηχανικών ΟΣΕ.Αλλά και μεμονωμένα άτομα από τον χώρο των Σιδηροδρομικων(Καραπανος, Παπαμιχαήλ, Παυλοπουλος) και τον επιστημονικό χωρο(Ναθενας, Μουρμουρης, Μπελαβιλας) έκφρασαν δημόσια την διαφωνία τους
Αλλά δεν είναι μόνο η καταστροφή της γραμμης. Κανεις δεν έχει πεισθεί ότι θα γίνει χρήση σε ένα ποδηλατόδρομο από την Τρίπολη στους Χρανους και η απορια όλων μας είναι ποιος θα τον χρησιμοποιει
Τα επιχειρηματα τους περιγράφονται στο συνημμενο Δελτίο Τυπου του ΣΦΣ
Ο ΣΦΣ προσπαθεί να…ανατρέψει την . πρωτοφανή αυτή απόφαση και θα προσφύγει μαζί με την ΕΛΛΕΤ για να ματαιώσει τον …ποδηλατόδρομο με προσωρινά μετρα
Από τα Σιδηροδρομικά Σωματεια( ενεργών και Συνταξιούχων ),αναφέρω την δημόσια διαφωνία της Ένωσης Συνταξιούχων Σιδηροδρομικών τ ΣΠΑΠ και περιμένω την αντίδραση των άλλων
ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΛΥΣΗ
Η ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ
*Δημήτρης Παυλοπουλος
Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος
πρώην μέλος ΔΕ του ΤΕΕ
πρώην Διευθυντής ΟΣΕ