Η προκηρυξη του διαγωνισμού για ποδηλατόδρομο στην μετρική γραμμή Κορίνθου Μύλων Καλαμάτας είναι άνευ αντικειμένου. Είναι αδύνατον να λειτούργησει ο ποδηλατόδρομος στην γραμμή με δρατσέρες( ορύγματα) και γέφυρες και ανηφορικές διαδρομές.
Επίσης σε όσα μέρη της γραμμής υπάρχει χώρος, ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν απαλλοτριώσεις που απαιτούν χρόνο και είναι πολύ δαπανηρές.
Η αξιοποίηση της γραμμής θα γίνει με την επαναλειτουργία του δικτύου Πελοποννήσου
Στο τελευταίο συνηγορούν δυο επιχειρήματα
1 Το ενδιαφέρον των Ελβετών που έχουν ως οδηγό τον καθηγητή του Πανεπιστημίου της Ζυριχης Bernard Scholl
2 Το επιχειρηματικό ενδιαφέρον που υπάρχει απο ελληνικούς ομίλους
Δημήτρης Παυλοπουλος
Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος
πρώην μέλος ΔΕ του ΤΕΕ
πρώην Διευθυντής ΟΣΕ